Welkom gast! Aanmelden Registreren

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[REL] Extra kolom in client [TUT]

Eej dudes of meisje(s). ik kreeg een reactie op deze pic. Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken. dat die extra kolom met bots nice is. Dus daarom zeg ik even hoe je het doet ! Bigsmile
Je plakt dit in je client.php Of client.css ;

Code:
#consolepanel{position:absolute;width:100%;height:566px;top:0;visibility:hidden;z-index:700;}#consolewrapper{position:relative;width:449px;height:566px;top:0;margin:auto;}#consolepanel .contentconsole{position:absolute;top:0px;left:0px;width:311px;height:434px;font-family:"unscreen",helvetica,sans-serif;color:#79AE00;overflow:hidden;}#consolepanel .consoleclose{margin-top:6px;margin-right:6px;}#consolepanel input{padding:4px;font-family:'unscreen',helvetica,sans-serif;color:#79AE00;background-color:rgba(0,0,0,0);border:none;border-bottom-style:solid;border-bottom-width:2px;border-bottom-color:#79AE00;}#consolepanel select{padding:4px;font-family:'unscreen',helvetica,sans-serif;color:#79AE00;background-color:#415E00;border-bottom-style:solid;border-bottom-width:2px;border-bottom-color:#79AE00;}#consolepanel textarea{padding:4px;font-family:'unscreen',helvetica,sans-serif;color:#79AE00;background-color:rgba(0,0,0,0);border:#79AE00 2px dotted;}#catalogmenu{position:absolute;top:-89px;right:200px;width:88px;height:183px;background-image:url(http://meep-hotel.nl/public/menubg.png);background-repeat:no-repeat;z-index:500;}#catalogmenu #button-catalog{position:inherit;bottom:12px;width:70px;right:10px;height:75px;background-image:url(http://meep-hotel.nl/public/storeicon.png);background-repeat:no-repeat;}#catalogmenu #button-catalog:hover{background-image:url(http://meep-hotel.nl/public/storeicon-h.png);background-repeat:no-repeat;}#catalogpanel{position:absolute;width:100%;height:460px;top:0;visibility:hidden;z-index:700;}#catalogpanel .contentcatalog{position:absolute;top:34px;left:7px;width:311px;height:417px;font-family:"volter-normal",Helvetica,sans-serif;font-size:9px;color:#000;overflow:hidden;}.menuwrapper{position:absolute;top:41px;right:11px;width:107px;color:#000;font-family:"volter-bold",Helvetica,sans-serif;font-size:9px;}#catalogpanel .catalogclose{margin-top:21px;margin-right:11px;}#catalogpanel .sideholder{position:absolute;width:145px;height:230px;top:140px;left:150px;}#catalogpanel .buywrapper{position:absolute;width:115px;top:365px;left:13px;}#catalogpanel .buybutton:hover{background-position:-43px 0;}
}
En eronder dit (niet in css, maar client.php !!);
Code:
<div id="catalogmenu">
<div id="button-catalog" class="controlcatalog" onclick="window.open('/bot');"><a href="/bot></a></div>
</div>
Zo, je moet zelf maar zoeken hoe je image verandert. Lukt het je echt niet ? Dan help ik je wel.

Hopelijk hebben jullie er wat aan !

Credits:
-Ik voor pikken van meep-hotel & hier posten
-Meep-hotel.nl
-uitvinders van php etc.
-bla bla bla,

Grappig. Misschien leuk voor een CMS die je zelf maakt, kun je hem er gelijk bij zetten. En btw, welk hotel is dat, van het plaatje?
[Afbeelding: X4Ubpo6.png]

Heel mooi, bedankt voor het delen Happysmile

(25-11-2012, 11:24)Frost schreef: Grappig. Misschien leuk voor een CMS die je zelf maakt, kun je hem er gelijk bij zetten. En btw, welk hotel is dat, van het plaatje?

Mij hotel, maar is hamachi. xD Niet lang meer blush

(25-11-2012, 12:34)Teun schreef: Heel mooi, bedankt voor het delen Happysmile

Np =)

dit heeft arjan gemaakt als eerste ;(
[Afbeelding: 9LWPEWl.png]
Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.

Graag de credits binnen 24 uur erbij, anders slotje.

@Above, ty voor melden.
Ik speel geen retros; security advisor.

Ik wist het al, maar toch nice!

(25-11-2012, 16:04)Confique schreef: dit heeft arjan gemaakt als eerste ;(

Idk ? -.- ik heb het niet van arjan Wink ik pikte van een hotel.

Welke kolom bedoel je? Ik snap je niet echt.
kippetje

(25-11-2012, 20:35)Æ’astâ„¢ schreef: Welke kolom bedoel je? Ik snap je niet echt.

Fast, die naast pixels & credits

Leden die dit momenteel bekijken: 1 gast(en)