Welkom gast! Aanmelden Registreren

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
PaySafecard naar PayPal

Hallo

Ik heb een PaySafecard van 10 euro maar wil dat graag op me PayPal account (ik kan daar alleen betalen met PayPal.) Wil iemand dan zeg maar ruilen. ik geef 10 euro PaySafecard en jij dan 10 euro Paypal. Het beste kan dit dan via een MOD ofzo.
Ik hoop dat iemand dit wil doen.. Zeg wel effe als je interesse hebt. Tounge

Alvast Bedankt...

Ik denk dat je eerder van 6/7 euro paypal zal kunnen uitgaan.

(07-04-2013, 15:05)Stefan schreef: Ik denk dat je eerder van 6/7 euro paypal zal kunnen uitgaan.

Inderdaad, je moet bijna altijd meer betalen als je met paysafecard betaald.

Is hier eigenlijk veel vraag naar? Misschien kan ik dan wel een systeem ontwikkelen waarbinnen dit gewoon geautomatiseerd is, dat je op een Website dus je PayPal email en PaySafeCard code invoert en dit vervolgens dus omgezet wordt.

(07-04-2013, 15:12)Jeroen262 schreef: Is hier eigenlijk veel vraag naar? Misschien kan ik dan wel een systeem ontwikkelen waarbinnen dit gewoon geautomatiseerd is, dat je op een Website dus je PayPal email en PaySafeCard code invoert en dit vervolgens dus omgezet wordt.

Ik heb veel google gebruikt om te zoeken maar alles liep dood... Op google stond wel redelijk wat van mensen die dat willen maar goed weet niet hoe het nu zit etc.. Tounge Tja zou mooi zijn zo'n systeem blush

(07-04-2013, 15:12)Jeroen262 schreef: Is hier eigenlijk veel vraag naar? Misschien kan ik dan wel een systeem ontwikkelen waarbinnen dit gewoon geautomatiseerd is, dat je op een Website dus je PayPal email en PaySafeCard code invoert en dit vervolgens dus omgezet wordt.

Goed idee.
MySQL is deprecated sinds PHP 5.5 en is verwijderd in PHP 7.0stap over op MySQLi of PDO.

amper veel vraag naar.

Ik ga niet een 1:1 exchange doen je krijgt van me 6 Euro PP
Skids everywhere.

Zou wel handig zijn,
Ik denk dat hier JUIST wel vraag naar is.

-Corné
Mede-oprichter RetroNet anno 2013.

Veel vraag naar Smile, vele mensen die enkel paysafe kunnen gebruiken waarvan veel jongeren dus, zoeken meesten een weg om psc naar pp om te zetten.

Veel vraag zover ik weet maak hier anders even een Poll van met de vraag als veel mensen Ja zeggen is er wel vraag naar Tounge

Leden die dit momenteel bekijken: 1 gast(en)