Welkom gast! Aanmelden Registreren

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
PS3 - Nieuwe JB methode!
Hallo allemaal,
Ik ga mijn bericht kort maar krachtig houden;

Er zijn enkele developers bezig met een project om 4.81/4.82 te downgraden of rechtstreeks te jailbreaken, en dit allemaal zonder E3 flasher of andere externe hulp. Zo hebben ze ook al een IDPS dumper gereleased en er komt nog meer!

Voor mensen die alles willen lezen;

https://www.psxhax.com/threads/ps3xploit...ates.3041/

Release: Q1 2018.

En ohja, ze zijn ook bezig met een homebrew voor PS3 Super Slims.

MVG, Aleks.

!UPDATE!: Vervroegde release, je kunt nu 4.82 JB! Lees meer op + downloads.
https://www.psxhax.com/threads/ps3xploit...mper.3112/

Reageer
(21-11-2017, 18:26)Aleks schreef: Hallo allemaal,
Ik ga mijn bericht kort maar krachtig houden;

Er zijn enkele developers bezig met een project om 4.81/4.82 te downgraden of rechtstreeks te jailbreaken, en dit allemaal zonder E3 flasher of andere externe hulp. Zo hebben ze ook al een IDPS dumper gereleased en er komt nog meer!

Voor mensen die alles willen lezen;

https://www.psxhax.com/threads/ps3xploit...ates.3041/

Release: Q1 2018.

En ohja, ze zijn ook bezig met een homebrew voor PS3 Super Slims.

MVG, Aleks.

Met: ''En ohja, ze zijn ook bezig met een homebrew voor PS3 Super Slims''. Bedoel je hiermee dat het later ook mogelijk is om PS3 Super Slims te gaan jailbreaken? CECH-3004B enzo?
''When i try to be kind, they always die''

Reageer
(22-11-2017, 16:28)Windows schreef: Met: ''En ohja, ze zijn ook bezig met een homebrew voor PS3 Super Slims''. Bedoel je hiermee dat het later ook mogelijk is om PS3 Super Slims te gaan jailbreaken? CECH-3004B enzo?

De Super Slim gaat nooit geJB kunnen worden, wat ze wel gaan proberen te doen; Een "HEN" maken voor de SS, met HEN kun je o.a. games downloaden (gratis natuurlijk) en simuleren (NDS, PS1,..).

Kort samengevat ze willen proberen een HEN te maken zodat de SS zoveel mogelijk JB-achtige functies krijgt.

Sorry als ik het niet te goei heb duidelijk gemaakt in het topic.

MVG, Aleks.

EXTRA; De HEN is gepland voor februari ongeveer, de functies die ze allemaal extra zullen creëren zijn nog altijd een beetje vaag.
[Afbeelding: 1aENh7v]

Reageer
(25-11-2017, 11:59)Aleks schreef:
(22-11-2017, 16:28)Windows schreef: Met: ''En ohja, ze zijn ook bezig met een homebrew voor PS3 Super Slims''. Bedoel je hiermee dat het later ook mogelijk is om PS3 Super Slims te gaan jailbreaken? CECH-3004B enzo?

De Super Slim gaat nooit geJB kunnen worden, wat ze wel gaan proberen te doen; Een "HEN" maken voor de SS, met HEN kun je o.a. games downloaden (gratis natuurlijk) en simuleren (NDS, PS1,..).

Kort samengevat ze willen proberen een HEN te maken zodat de SS zoveel mogelijk JB-achtige functies krijgt.

Sorry als ik het niet te goei heb duidelijk gemaakt in het topic.

MVG, Aleks.

EXTRA; De HEN is gepland voor februari ongeveer, de functies die ze allemaal extra zullen creëren zijn nog altijd een beetje vaag.

Ooh oke, als je wilt, add me maar op PS3: BosnianDelta
''When i try to be kind, they always die''

Reageer

Leden die dit momenteel bekijken: 1 gast(en)