Welkom gast! Aanmelden Registreren

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[PS] Robin Tekent
Een bodybuilder met overal haar die een ijsje zit te eten. Hij draagt een muts en alleen een boxershort aan en sokken.
Zoiets?

Reageer

Vandaag opnieuw weer sinds een lange tijd getekend... Vandaag had ik studie en had ik een tekeningetje gemaakt op m'n gsm. Nu heb ik dit op illustrator na-getekend. Het kan wel wat beter, maar het gelijkt er op.

[Afbeelding: vg789rE.png]

[Afbeelding: LmS7CUI.png]

Spoiler (Weergeven)

Reageer
(29-08-2018, 00:09)Robin schreef: Vandaag heb ik XXXTentacion getekend, ik vond dit toch wel een van de leukste tekeningen. Ik heb hier wederom wat zitten experimenteren met schaduwen. Hier en daar kan wat pennenwerk beter, maar ik vind het toch al mooi. Happysmile

Spoiler (Weergeven)

Deze is echt vet
Mvg, @Jweenk 
Dit bericht is geliked door:
  • Robin (21-09-2018)

Reageer
offtopic: Welke tekentablet gebruik je hiervoor?

Reageer
(21-09-2018, 13:17)Disknm schreef: offtopic: Welke tekentablet gebruik je hiervoor?

Staat ergens in het topic, Wacom Intuos Pro (small)

Spoiler (Weergeven)

Reageer
Heb vandaag ook mijn tekentablet binnengekregen.
Beetje jammer dat ik totaal niet kan tekenen, maar juist daarom is het wel leuk want als het een keer wel goed lukt. Hahaha
Paysafecard of Bitcoin naar Paypal/Bank? Ik regel het voor je!

Discord: Dylan#3684
Dit bericht is geliked door:
  • Robin (21-09-2018)

Reageer
(20-09-2018, 22:02)Cuban schreef: Een bodybuilder met overal haar die een ijsje zit te eten. Hij draagt een muts en alleen een boxershort aan en sokken.
Zoiets?

Hier een zéér simpele tekening, geen schaduwen, geen afgewerkte lijnen etc. Maar on the end, je ziet wel dat het een bodybuilder is die een ijsje eet. De muts heb ik veranderd naar een petje.
(Ik plaats deze tekening niet in dit topic omdat ik 't niet waard vind ;p)

[Afbeelding: spZe6Rt.png]

Spoiler (Weergeven)

Reageer
(21-09-2018, 21:59)Robin schreef:
(20-09-2018, 22:02)Cuban schreef: Een bodybuilder met overal haar die een ijsje zit te eten. Hij draagt een muts en alleen een boxershort aan en sokken.
Zoiets?

Hier een zéér simpele tekening, geen schaduwen, geen afgewerkte lijnen etc. Maar on the end, je ziet wel dat het een bodybuilder is die een ijsje eet. De muts heb ik veranderd naar een petje.

Ik zie geen haar overal hahaha

Maar ontopic: Man, met een philipplein shirtje aan, lacoste bril, gespierd, lacoste schoenen, en nike trainingsbroek aan.
Heb gwn een random iets bedacht, omdat ik nog niks met merken zie haha  Lmao
[Afbeelding: wPFjb62.png]
Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.  | Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.

Reageer
(21-09-2018, 22:12)Angelo schreef:
(21-09-2018, 21:59)Robin schreef:
Zoiets?

Maar ontopic: Man, met een philipplein shirtje aan, lacoste bril, gespierd, lacoste schoenen, en nike trainingsbroek aan.
Heb gwn een random iets bedacht, omdat ik nog niks met merken zie haha

Ohja, en geen haar hihi

Spoiler (Weergeven)

Reageer
(21-09-2018, 22:13)Robin schreef:
(21-09-2018, 22:12)Angelo schreef:
(21-09-2018, 21:59)Robin schreef: Hier een zéér simpele tekening, geen schaduwen, geen afgewerkte lijnen etc. Maar on the end, je ziet wel dat het een bodybuilder is die een ijsje eet. De muts heb ik veranderd naar een petje.

Heb gwn een random iets bedacht, omdat ik nog niks met merken zie haha Lmao

Ohja, en geen haar hihi

Trouwens, niet te vergeten bij wat ik zei, een gucci petje Lmao
[Afbeelding: wPFjb62.png]
Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.  | Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.

Reageer

Leden die dit momenteel bekijken: 1 gast(en)