Welkom gast! Aanmelden Registreren

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
PHP SQL if else echo II
(14-02-2018, 17:36)SkyThrust schreef:
(14-02-2018, 14:53)Lex schreef:
(14-02-2018, 13:49)Sulka schreef: Ik ben wel voorstander van een MVC framework te gebruiken. Houd PHP code en HTML gescheiden. Je maakt het jezelf later makkelijker als je de layout moet wijzigen bijvoorbeeld. Ook behoud je meer overzicht wat de code ook ten goede komt. Tongue

Ik raad jou Laravel aan.

Meer informatie vind je hier: https://mashable.com/2014/04/04/php-fram...Ea4mCoaaqh

Dus het hele idee erachter is om in objecten te denken die je later kunt gaan hergebruiken wat je tijd bespaart. Nou niet enkel over het hergebruiken, zoals ik net al zei geeft het je meer overzicht.

Ik zou heb het nu nog niet aanraden, je zou het toch echt eerst zelf moeten leren voordat je met frameworks aan de slag gaat. Voor het zelfde geld wilt een bedrijf later geen framework gebruiken en dan staat hij voor een dilema.

(14-02-2018, 15:11)Sulka schreef:
(14-02-2018, 14:53)Lex schreef: Ik zou heb het nu nog niet aanraden, je zou het toch echt eerst zelf moeten leren voordat je met frameworks aan de slag gaat. Voor het zelfde geld wilt een bedrijf later geen framework gebruiken en dan staat hij voor een dilema.
Dat is zeker waar. Dat geldt ook voor css frameworks zoals bootstrap. Eerst de basis leren vooraleer je met die frameworks aan de slag gaat. Smile Maar als Robin voldoende kennis heeft over PHP raad ik haar zeker aan om een PHP framework te leren want het is de moeite waard!

PHP is geen probleem voor me, echter wil ik nu een dubbele if else gebruiken en that's all.
Dat lijkt me sterk, dan was dit ook geen probleem.

Leden die dit momenteel bekijken: 1 gast(en)