Welkom gast! Aanmelden Registreren

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
PHP Mail Function

Hello,
Ik word helemaal gek van de mail function van php die maar niet werkt. Ik kan ik weet niet hoe vaak sendmail installeren op xampp of een mail function maken in iis. Op geen een van beiden lukt het om een mail te versturen.
Waar dit aan ligt? Ik heb geen idee. Door alle tutorials en help discussies die ik heb gelezen zie ik door de bomen het bos niet meer.
Somebody help Happysmile?

Helaas heb je daar een webhosting voor nodig,
Of je moet de functie goed weten te configuren.
Trukker1998. Old but not forgotten.

Geen idee ik heb er ook heel lang naar gezogt niks werkte in het hele internet.

Als ik nu contact emails naar mij moeten gestuurt worden gebruik ik : Dit Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.

[Afbeelding: mFKne.png]

Je kan geen mails versturen via local host.

(29-05-2013, 19:36)Sir.Schiz0ide schreef: Je kan geen mails versturen via local host.

Mensen, please als je er geen verstand van hebt zeg dan niets!!!

Kijk eens in de error logs of er een foutmelding staat. Ik vermoed dat er iets verkeert ingesteld staat.

(29-05-2013, 19:41)sef schreef:
(29-05-2013, 19:36)Sir.Schiz0ide schreef: Je kan geen mails versturen via local host.

Kijk eens in de error logs of er een foutmelding staat. Ik vermoed dat er iets verkeert ingesteld staat.

Nop. Er zijn alleen boot logs.

Uhm ik heb wel degelijk verstand.
Namelijk meer verstand van PHP dan jij en meer ervaring.

OT: als je op je localhost sendmail hebt geinstalleerd, moet je je porten forwarden anders krijg je je mails niet verstuurd.

(31-05-2013, 23:30)Sir.Schiz0ide schreef:

Uhm ik heb wel degelijk verstand.
Namelijk meer verstand van PHP dan jij en meer ervaring.

OT: als je op je localhost sendmail hebt geinstalleerd, moet je je porten forwarden anders krijg je je mails niet verstuurd.

Nu ga ik iets doen waar ik een tering hekel aan heb... Dus jij wil zeggen dat jij meer ervaring hebt met php en of servers dan dat ik heb? Sorry jonge. Er is géén twaalf jarige die meer verstand heeft dan dat ik heb ík heb..

Ik neem aan dat jij nog in de wieg lag of hell, je was vast niet eens geboren toen ik begon met php.

Iedere standaard server installatie heeft sendmail geïnstalleerd of je moet de instellingen hebben verkloot.

Lala welles
Via IIS staat het er Tounge
MySQL is deprecated sinds PHP 5.5 en is verwijderd in PHP 7.0stap over op MySQLi of PDO.

Zucht, coder's die ruzie maken over wie beter is...

Leden die dit momenteel bekijken: 1 gast(en)