Welkom gast! Aanmelden Registreren

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
PHP MYSQL FORMULIER VRAAG
Ik ben bezig met een site waar je een formulier kunt verzenden. Maar ik zoek een php script, waarbij je maar 1 keer per IP adres een formulier kunt verzenden.
Wat ik ook graag wil: Als iemand een formulier verzend heeft, wil ik dat die gene niet meer naar de home pagina kan.

Willen jullie deze code releasen? Of een tut ervan maken aub

Ciao

Indien er ook MySQL aanwezig is kan ik je helpen, voeg me toe op Skype (staat hieronder).
Trukker1998. Old but not forgotten.

(06-04-2013, 17:26)HostPower schreef: Ik ben bezig met een site waar je een formulier kunt verzenden. Maar ik zoek een php script, waarbij je maar 1 keer per IP adres een formulier kunt verzenden.
Wat ik ook graag wil: Als iemand een formulier verzend heeft, wil ik dat die gene niet meer naar de home pagina kan.

Ciao

Vertel me wat je wilt, En ik help je Smile

(06-04-2013, 22:00)Mert schreef:
(06-04-2013, 17:26)HostPower schreef: Ik ben bezig met een site waar je een formulier kunt verzenden. Maar ik zoek een php script, waarbij je maar 1 keer per IP adres een formulier kunt verzenden.

Ciao

Vertel me wat je wilt, En ik help je Smile

Dat heb ik al verteld...
Ik heb een site waar je een formulier kunt verzenden, en dan komt het in de DB. Maar ik wil een script dat je maar 1 formulier kunt verzenden per IP adres.

Leden die dit momenteel bekijken: 1 gast(en)