Welkom gast! Aanmelden Registreren

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
OSbanditi download?
Hallo beste Rn'ers,

Ik wou een OSbanditi maken voor een vriend.
Maar wie weet een mooi download link?
Graag in reacties plaatsen.

Ik weet niet waar ik dit moet plaatsen.
Dus heb ik het hier gevraagd.

Alvast bedankt.

zal even kijken of ik nog een download link heb ik dacht dat ik er nog 1 op me oude heb staan zal binnenkort eens kijken

(05-04-2013, 21:10)goudenhobba schreef: zal even kijken of ik nog een download link heb ik dacht dat ik er nog 1 op me oude heb staan zal binnenkort eens kijken

Bedankt man, kan je het misschien zo snel mogelijk zoeken? Tounge

Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.
Hoi

HabCreator Bedankt, maar het is het niet, ik wil OSbanditi, open bestanden wat je kan uploaden met filezilla. En admin paneel erop, etc.

Check is: Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken. of google ict scripters even. Ik maakte vroeger ook Maffia games vandaar"

[Afbeelding: AV8bAZ7.png]
Front-End Web Designer

Als ik jou was zou ik nog eventjes wachten, zoals Evolution al zegt kan je hem vinden op ictscripters.nl, de maker van OSBanditi, Lars de Groot is bezig met een nieuwe versie van OSBanditi, het belooft veel, de chapta is ook vernieuwd, waar ik een stukje aan heb meegeholpen !

@Evolution, vroeger zeg je ? ictscripters is nog niet zo oud hoor, ter voren was het Criminalspoint, dus zo lang geleden zal het ook niet zijn ?
Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.

Leden die dit momenteel bekijken: 1 gast(en)