Welkom gast! Aanmelden Registreren

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nintendo WII [UITLEG]
Information 

Welkom bij mijn nieuwe uitleg over de WII!

Nintendo
Eerst iets over de maker! Nintendo is een bedrijf dat veel games, En andere dingen heeft gemaakt. Zoals de Nintendo DS, Of de nieuwe, en de 3DS, WII was een een bekend product, Maar Nintendo is gestopt met games en andere dingen maken met de WII, Hun laatste spelcomputer was de WIIu,

WII
De WII is een soort computer waar je veel spellen op speelt, Ook maak je allemaal poppetjes waar je mee kan spelen, En natuurlijk ook ons geliefde internet zit erop! Daarom is veel mogelijk op de WII,

WII Store
WII Store is een markt waar jij spellen en demo's koopt/download, Net zoals de PS3, Waar ik trouwens ook een uitleg heb over gemaakt, Je hoeft geen CD, Ook handig! Maar het bij een WII Pack zit ook wel is een spel erbij, Toch ook leuk?

Een game kopen in de gamewinkel!
Een game kopen is vaak het handigst om te doen, Vaak zit er al een game bij de WII, Maar ook soms niet, Bekende spellen zijn WiiPARTY, Of wiiSPORT, Sporten is virtueel! En je feest is een succes Wink

Uitleg over een spel
Bij je WII krijg je vaak een spel erbij. Dit wil je dan meteen gaan spelen! Vaak is dit dan wiiParty, wiiPARTY is een spel waar jij je feest een succes mee maakt, En waar duizende minigames bij zitten om te spelen! Speel jij ook mee met bordspeleiland?

Hopelijk steek je er wat van op Wink

Laatste update; 5-12-2012 18:06

Vond jij dit een Bedankje waard? Klik dan op de bedank knop Wink

Vriendelijke groet
Mattis!

In het begin staat er D3S, ik denk dat je de 3DS bedoelt? Wink

Ik kan die demo's nooit vinden in de store Sad. Naja, bedankt voor de informatie!

(05-12-2012, 20:01)iBugged schreef: In het begin staat er D3S, ik denk dat je de 3DS bedoelt? Wink

Foutje xd..
verandert.. Zat toen te denken aan sinterklaas die aan me voet likt..

Leden die dit momenteel bekijken: 1 gast(en)