Welkom gast! Aanmelden Registreren

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Nieuwe leden] Huh ? Ik krijg geen chatbox open

Soms word er gevraagt "Chris hebben ze op retronet geen chatbox ?" "Saai geen chatbox"

Ik krijg deze discussie steeds. Ookwel vermoed ik dat er geen topic over gemaakt is?, Dus laat ik hierbij voor de "nieuwelingen" een stap maken om een chatbox voorzien.Bigsmile

Je moet minimaal 1 weekje actief zijn (Het hang af hoeveel reactie's & topic's je aanmaakt)

Maak genoeg topic's & reactie's aan.

Als je deze stap volg, heb je namelijk kans bij het toegang van een chatbox, en maak je plezier met je Medespelers

PS:
Ik weet zelf ook weer niet of het juist klinkt, dat zie ik maar pas als er reactie's op mijn topic staan. Ookwel wil ik geen negatieve reactie's zien blush

Met vriendenlijke groet

Chris Tounge

Sommigen mensen hebben niks beters te doen om half 4 's nachts. blush

OT: Nice tutorial. Wink

Haha xyro

indd nice tut

Gewoon 25 posts behalen en bam.
nu kan ik beetje lachen maar was echt op

indeed, sommige moeten gewoon geduld hebben. lees btw alle topics die je cool lijken eens door Wink

Ik dacht dat ne gwn een week moest wachten. Tounge

Hoi

Inderdaad Xyro Tounge

(02-04-2013, 03:32)Chris schreef: Soms word er gevraagt "Chris hebben ze op retronet geen chatbox ?" "Saai geen chatbox"

Ik krijg deze discussie steeds. Ookwel vermoed ik dat er geen topic over gemaakt is?, Dus laat ik hierbij voor de "nieuwelingen" een stap maken om een chatbox voorzien.Bigsmile

Je moet minimaal 1 weekje actief zijn (Het hang af hoeveel reactie's & topic's je aanmaakt)

Als je deze stap volg, heb je namelijk kans bij het toegang van een chatbox, en maak je plezier met je Medespelers

PS:
Ik weet zelf ook weer niet of het juist klinkt, dat zie ik maar pas als er reactie's op mijn topic staan. Ookwel wil ik geen negatieve reactie's zien blush

Met vriendenlijke groet

Chris Tounge

Mooie mededeling voor de nieuwelingen ChrisBigsmile
+1

(02-04-2013, 14:17)Sniperpro schreef:
(02-04-2013, 03:32)Chris schreef: Soms word er gevraagt "Chris hebben ze op retronet geen chatbox ?" "Saai geen chatbox"

PS:

Met vriendenlijke groet

Chris Tounge

Mooie mededeling voor de nieuwelingen ChrisBigsmile
+1
Bedankt Jasper ! Tounge

Leden die dit momenteel bekijken: 1 gast(en)