Welkom gast! Aanmelden Registreren

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nieuwe laptop merk en opslag

Beste RetroNetters,

Ik zit te kijken naar een nieuwe laptop, en daarbij loop ik tegen een paar dingen aan. Dus heb ik een paar vragen:

1. Wat vinden jullie van Asus? Goede ervaringen mee? Of juist slechte?

2. Moet ik gaan voor 250gb SSD, of voor een 128gb SSD en daarnaast een 1tb HDD (5400rpm)?

Ik gebruik mijn laptop voor gamen, programmeren en schoolgerelateerde zaken en zat aan deze te denken: 
Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.

Reageer

Ik zou Acer kopen ik vind het goeie PC Tounge

Reageer
(12-04-2018, 20:33)Teqise schreef: Ik zou Acer kopen ik vind het goeie PC Tounge

Kan je er een aanraden onder de 950 euro?

Reageer

Dit is echt een aanrader, Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.  < Heb hem zelf ook gehad vandaar Tounge

Reageer
(12-04-2018, 20:49)KushMeister schreef: Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.  < Heb hem zelf ook gehad vandaar Tounge

Zeker een goede laptop! Alleen je betaalt €130 meer voor precies dezelfde specs. Daarnaast staat het design me niet aan. Thanks though voor je tip!

Dit bericht is geliked door:
  • KushMeister (12-04-2018)

Reageer

Ja hoor ik heb gaming pc voor 800 euro met 12 ram etc gekocht Tounge ( Gaming acer asptire t Tounge kijk mediamarkt daar is alleen deze pc te zien Tounge

( Gaming laptop) naja normale zijn er ook Tounge

Reageer
(12-04-2018, 21:43)Teqise schreef: Ja hoor ik heb gaming pc voor 800 euro met 12 ram etc gekocht Tounge ( Gaming acer asptire t Tounge kijk mediamarkt daar is alleen deze pc te zien Tounge

( Gaming laptop) naja normale zijn er ook Tounge

Niet kunnen vinden, alleen eentje van meer dan €1k. Dat is me iets te duur.

Reageer

Leden die dit momenteel bekijken: 1 gast(en)