Welkom gast! Aanmelden Registreren

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nieuw Begin CMFM!
Information 
Hey Retronetters...

Ja je leest het goed, dit topic gaat over CMFM!

---------- Een nieuw begin voor CMFM! ----------
Julian(eigenaar van CMFM!) en ik hebben besloten om opnieuw te beginnen met CMFM! omdat wij beide vinden dat wij dingen anders aan hadden moeten pakken. Wij gaan ons meer verdiepen omtrent het radiostation gebeuren, en gaan ook over een periode (aantal maanden) een BUMA & Stemra licentie aanschaffen.
Dit doen we pas nadat wij een reëel aantal (vaste) luisteraars hebben, dit doen we omdat wij geen onnodig geld uit willen geven.

---------- Het nieuwe CMFM! ----------
Wij zijn CMFM! gestart omdat ons dit een leuk project leek, en wij dit graag uit willen breiden.
Ook ik (Stan) heb speciaal voor CMFM! een unieke website gemaakt, zo kunnen wij onze luisteraars & leden voorzien van leuke features, en een fijne community.

Wij streamen op dit moment muziek met de rechten van Radionomy, wat dus in Nederland & België 100% legaal is! 
Zoals ik net al aangegeven heb gaan wij kijken voor een BUMA & Stemra licentie wanneer wij een vast aantal luisteraars hebben.

---------- Sollicitaties ----------
De sollicitaties gaan opnieuw open, dus iedereen heeft een kans om het team van CMFM! te versterken, en deel te nemen aan onze gezellige community.

---------- FAQ ----------
Vraag: Gaat CMFM! in onderhoud?
Antwoord: Nee, CMFM! blijft gewoon online staan.
-
Vraag: Kan ik ook deelnemen aan het team van CMFM!?
Antwoord: Ja, dat kan via de Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken. .
-
Vraag: Wat is de link naar CMFM!?
Antwoord: Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.
-
Vraag: Zijn haat-reacties toegestaan op dit topic?
Antwoord: Ja, zolang je het maar netjes houd.
-
[Afbeelding: cmfm!.png]
Luister naar Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken. Voor de lekkerste TOP40's en HITS van 2017!
Dit bericht is geliked door:
  • CRM (05-03-2018)

Reageer
Vind het feit dat jullie van plan zijn indien er daadwerkelijk luisteraars zijn een BUMA & Stemra licentie te kopen al een goede zelfpromotie. Zegt dat jullie er serieus mee bezig willen zijn. Website ziet er overigens netjes en verzorgd uit.

Ik wens jullie veel succes! Ik zal zeker is een keertje jullie station checken en kijken wat ik van de muziek/DJ's vind.

Reageer
Bedankt helaas is de licensie weg maar daar gaan we nog achter aan! natuurlijk!
[Afbeelding: cmfm!.png]
Luister naar Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken. Voor de lekkerste TOP40's en HITS van 2017!

Reageer

Leden die dit momenteel bekijken: 1 gast(en)