Welkom gast! Aanmelden Registreren

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Minecraft Java?
Hey mensen!

Ik had al eens gevraagd hoe ik deze error kan voorkomen in mijn bukkit server:

'java' is not recognized as an internal or external command, operable program or batch file.

Ik kreeg antwoord op mijn vraag, en jullie vertelden me dat ik een code erbij moest plakken in mijn run.bat bestand..
Gewoonlijk raak ik alles kwijt dus nu ook de code.
Kan iemand me nog vertellen wat de code was om erin te plakken?
Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,
Artiom

Artiom van meta?
[Afbeelding: 0jQ2d87.gif]

Ik heb die fout ook gehad, en ik had toen een 32 bit versie geinstaleerd van Java. En toen was hij opgelost de code durf ik je niet te zeggen. Volgens mij was het > program files naar > program files(x86). Maar weet ik niet meer zeker

(01-12-2012, 17:59)Zeeysquer schreef: Artiom van meta?

Jup ;P

(01-12-2012, 17:59)Zeeysquer schreef: Artiom van meta?

Blijf ont.

Artiom , ik kan dit wel ff regelen met je via tv ofzo.
Je hebt of Java7/6 en het verkeerd ingevoerd of zoals Jeroen zei het 32/64 bit probleem.

Deze code moet je invullen. jre7 is java 7 jre6 moet je veranderen als je java 6 hebt. ProgramFiles = 32 bits ProgramFiles(x86)= 64 bits

@Echo OFF
SET BINDIR=%~dp0
CD /D "%BINDIR%"
"%ProgramFiles(x86)%\Java\jre7\bin\java.exe" -Xmx1024M -Xms1024M -jar Tekkit.jar
PAUSE

IK kan je miss ook helpen je kan ook deze gebruiken: java -Xmx512m -Xms512m -jar craftbukkit.jar nogui

jre7 is java 7, jre6 mag je veranderen als je java 6 hebt. ProgramFiles is voor als je een 32 bit pc hebt. ProgramFiles(x86) Is voor een pc met 64 Bit.

Dit is de goede code want Iemand had Tekkit.jar gedaan waardoor het niet werkte:

@Echo OFF
SET BINDIR=%~dp0
CD /D "%BINDIR%"
"%ProgramFiles(x86)%\Java\jre7\bin\java.exe" -Xmx1024M -Xms1024M -jar craftbukkit.jar
PAUSE

Leden die dit momenteel bekijken: 1 gast(en)