Welkom gast! Aanmelden Registreren

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Minecraft 1.4.6 Herobrine MOD

Veel mensen kennen hem wel, Herobrine.
Herobrine was sinds nieuwe release van minecraft een soort zombie maar dan vele malen erger. Hij stalkt je, maakt soms al je gebouwen kapot en op Survival Modus ben je ook snel dood want hij komt maar terug.

In minecraft 1.. (Ik weet niet precies meer de versie naam) had Notch Herobrine verwijderd. Maar toch heeft iemand het voorelkaar gekregen om hem als een MOD terug te kunnen krijgen in Minecraft 1.4.6

Oke, nu genoeg gekletst.

DE RELEASE:

DISCLAIMER:
Gebruiken op eigen risico, niet verantwoordelijk voor nachtmerries of schijten in je broek. Ik ga ook geen nieuwe broek voor je kopen of dat soort dingen. Niet voor multiplayer. GEBRUIK DUS ZELF OP EIGEN RISICO..

Dingen die je nodig hebt:

MOD LOADER (Download Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken. ) - Let op, vuurwerk zal niet meer zichtbaar zijn als je de MOD loader instaleert -

MINECRAFT 1.4.6

(De rest word tijdens een automatische installatie geinstaleert)

Screens:
[Afbeelding: images?q=tbn:ANd9GcT24IRkF4WDJD2DouhSm28...Vsg7phPRPW]
Maar 1 screen omdat iedereen wel weet hoe hij eruit ziet.

MAAK EEN BACKUP VOORDAT JE HEROBRINE INSTALEERT!!
En dan nu de download...

Spoiler Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.

Hoe instaleer ik hem?
Sleep de map herobrine2.84 naar je MODS map in Minecraft. En dan open je EasyModInstaller.jar ( NIET OPENEN MET WINRAR. MAAR GEWOON NORMAAL OPENEN ) Dan krijg je een instalatie schermpje en alles gaat vanzelf.

MAAK EEN BACKUP VOORDAT JE HEROBRINE INSTALEERT!!!!

TERMS EN CONDITIONS - RESPECT COPYRIGHT
Spoiler Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken. ) the OWNER has full rights over their MOD despite use of MOJANG code.
USER - End user of the mod, person installing the mod.

1. LIABILITY
THIS MOD IS PROVIDED 'AS IS' WITH NO WARRANTIES, IMPLIED OR OTHERWISE. THE OWNER OF THIS MOD TAKES NO RESPONSIBILITY FOR ANY DAMAGES INCURRED FROM THE USE OF THIS MOD. THIS MOD ALTERS FUNDAMENTAL PARTS OF THE MINECRAFT GAME, PARTS OF MINECRAFT MAY NOT WORK WITH THIS MOD INSTALLED. ALL DAMAGES CAUSED FROM THE USE OR MISUSE OF THIS MOD FALL ON THE USER.

2. USE
Use of this MOD to be installed, manually or automatically, is given to the USER without restriction.

3. REDISTRIBUTION
This MOD may only be distributed where uploaded, mirrored, or otherwise linked to by the OWNER solely. All mirrors of this mod must have advance written permission from the OWNER. ANY attempts to make money off of this MOD (selling, selling modified versions, *****, sharecash, etc.) are STRICTLY FORBIDDEN, and the OWNER may claim damages or take other action to rectify the situation.

4. DERIVATIVE WORKS/MODIFICATION
This mod is provided freely and may be decompiled and modified for private use, either with a decompiler or a bytecode editor. Public distribution of modified versions of this MOD require advance written permission of the OWNER and may be subject to certain terms.

5. LINKS
You are not allowed to post links of this mod without the ***** links of the owner. Also your not allowed to post this mod on another website without permission from the mod owner.

Credits:
Burnner_ Voor het maken van de MOD
Minecraft & Mojang voor Minecraft natuurlijk
Java zodat je Minecraft werkt

En ga zo maar door

Nice release! Bigsmile

DAMAMAMAMA
Nice release!

NICE NICE NICE Release!

Thanks allemaal

Het is een bekent MC Figuur en het is altijd leuk om hem in je wereld te hebben, alhoewel het kan erg irritant worden want hij komt steeds maar terug.

Ik vind het nogsteeds jammer dat herobrine er niet meer inzit ze zouden een optie moeten maken zodat je hem kan uitzetten als je hem niet wil

Nice release, alleen ik zal hem niet installeren, ik wil graag het vuurwerk blijven zien!

Leden die dit momenteel bekijken: 1 gast(en)