Welkom gast! Aanmelden Registreren

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Mening] BroCode?
(09-05-2018, 17:48)Dante schreef:
(09-05-2018, 17:41)BubbleJuice schreef:
(09-05-2018, 17:36)Dante schreef: Het gaat mij niet zo zeer om dat hij haar leuk vind, want zoals je zegt liefde bepaal je niet zelf.
Het gaat mij om het feit dat hij haar enkel wilt voor te neuken, zoals hij in het begin al zei. Ook gaat het er om dat hij er over liegt, en mij een slechte vriend noemt omdat ik dat gedrag raar vind.

Dan zou ik hem laten voor wat het is, en dan zou ik persoonlijk voor mezelf kiezen en afstand nemen.

That's what I did. Jammer krijg ik met deze manier van aanpakken verwijten dat ik 'graaf' zou doen tegen hem, en niet tegen hem zou durven praten.
Terwijl ik hem gewoon negeer omdat hij niks toevoegt aan m'n leven.

Goed dat je negeert. In discussie gaan heeft meestal geen zin, negeren werkt veel beter. Gewoon 0,0 aandacht aan schenken!
Het recept voor een mooie dag is een stralende lach. :-)

Reageer
(07-05-2018, 20:14)Dante schreef:
(07-05-2018, 20:13)raoul5612 schreef: vrienden komen altijd voor ''sletjes'' dat sowieso, heb ik dan Tounge maar ik zou hier totaal geen aandacht aan geven. Als het eenmaal uitbuit tot een relatie heb jij ook dit gezeik, je kan beter een gezonde relatie met iemand nemen.

Dus jij zou blijven gaan voor de bro's before hoe's?

(07-05-2018, 20:13)Lars schreef: ik volg dit verhaal niet

Wat volg je er niet aan? Tounge

zeker weten

ik heb toevallig ook nu contact met een meisje waar ik morgen mee heb afgesproken zij is lief en zij gaat voor het innerlijk ze is slim en kan verstandig nadenken zulke mensen heb je nodig die vind je niet gauw meer in deze tijd Tounge
klik hier om naar youtube te gaan

Reageer

Leden die dit momenteel bekijken: 1 gast(en)