Welkom gast! Aanmelden Registreren

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[MEUBEL]Dj table[MEUBEL]
Star 

Hier is mijn realise van meubel

Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.

Furniture SQL

Citaat:INSERT INTO `furniture` (`id`, `public_name`, `item_name`, `type`, `width`, `length`, `stack_height`, `can_stack`, `sprite_id`, `allow_recycle`, `allow_trade`, `allow_marketplace_sell`, `allow_gift`, `allow_inventory_stack`, `interaction_type`, `interaction_modes_count`, `vending_ids`, `is_arrow`) VALUES (976543213, 'djzone_turntable', 'djzone_turntable', 's', 1, 1, 1, '0', '0', '0', 7324, '1', '1', '1', '1', '1', 'Default', 1, '0', '0');

Catalogue_Items SQL

Citaat:INSERT INTO `catalog_items` (`id`, `page_id`, `item_ids`, `catalog_name`, `cost_credits`, `cost_pixels`, `cost_snow`, `amount`) VALUES (976543213, '6', '976543213', 'djzone_turntable', '900000', '500', '0', '300');

Furnidata SQL

Citaat:["s","7324","djzone_turntable","789632","0","1","1","djzone_turntable","Hier mee kan je cooler lijken stapel het tot in de hemel",","-1,"-1"],

zo dit was het
credits:
84% naar mij Happysmile
16% yorben voor swf

oh ja en screen:
[Afbeelding: 35lcakn.png]

Mooie release, bedankt !
Heb je misschien ook een screen ?

ja sorry heb ik vergeten

Maakt niet uit, iedereen maakt zo zijn fouten.
Ik vind het een mooi exemplaar.

(29-10-2012, 19:48)Christian schreef: Maakt niet uit, iedereen maakt zo zijn fouten.
Ik vind het een mooi exemplaar.

danku

Effe testen..
Mede-oprichter RetroNet anno 2013.

ps kan iemand mij zijn hotel link geven dat ik de meubel kan zien om bugs te vermijden?

Mooie release nu kijken of ie werkt ! ;p

Euhm, 1% naar mij? Lol, in coderen steekt iets meer werk hoor Wink

Inderdaad, zonder swf en sql ook geen meubel. Ik blijf hem lelijk vinden, sorry.

Leden die dit momenteel bekijken: 1 gast(en)