Welkom gast! Aanmelden Registreren

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Laptop voor studie
Information 

Hey allemaal!

Nu ik 100% weet dat ik naar mijn vervolgopleiding ga ICT-beheerder niveau 4, heb ik natuurlijk een (goede) laptop nodig. Nu vraag ik me af wat ik vooral nodig ga hebben op min. 8GB ram na.

Wie kan mij helpen? (Max. prijs ongeveer 700 euro, goedkoper is beter natuurlijk.)

Zit zelf al te kijken, weet niet als dit iets is? Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.

Reageer
Die HP is prima. Neem die maar.

Reageer

Misschien is CampusShop een ideale webwinkel, is speciaal opgezet voor studenten:

Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.

Reageer
(13-06-2018, 23:07)Plak schreef: Die HP is prima. Neem die maar.

Zeker weten? Heb namelijk niet aan sarcastische opmerkingen nu haha

Reageer
(13-06-2018, 23:09)Gladiator schreef:
(13-06-2018, 23:07)Plak schreef: Die HP is prima. Neem die maar.

Zeker weten? Heb namelijk niet aan sarcastische opmerkingen nu haha

Nee zeker, zie genoeg mensen met zo'n laptop die beheer doen. Werkt prima en is lekker licht en dun, oh en dat design vind ik ook wat hebben.
Dit bericht is geliked door:
  • Gladiator (13-06-2018)

Reageer
Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.

Reageer
ik heb een HP Probook 6560b gekocht voor 150 euro die werkt ook prima voor school en ik kan er zelfs CS:GO op spelen xD
League Of Legends Master  Zip

Reageer
(14-06-2018, 19:50)Official Dean schreef: Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.

Bedankt voor het mee denken, maar vind ze alle 2 niet echt veel soeps. Heel misschien de eerste, maar dat moet helemaal uit Duitsland komen dus waarschijnlijk ook Duits toetsenbord :?

Reageer

Let er vooral op dat je met zwaardere programma's (denk aan Visual Studio, IntelliJ, Netbeans, etc) gaat werken. Het is dus belangrijk dat je voldoende RAM hebt. Eeen SSD is chill, maar geen must, dus het lijkt mij handiger om meer te investeren in een goede CPU.

Bijvoorbeeld dit:
Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken. (heeft zelfs een SSD)

Dit bericht is geliked door:
  • Plak (17-06-2018)

Reageer
(15-06-2018, 23:34)Eran schreef: Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken. (heeft zelfs een SSD)

Jep, dit werd mij dus ook duidelijk verteld. Gamen hoef ik niet te kunnen, doe ik wel op me PC.

Reageer

Leden die dit momenteel bekijken: 1 gast(en)