Welkom gast! Aanmelden Registreren

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kiwiguard doet het niet meer! (LEES)

Beste retronetters,

Ik wil even melden dat kiwiguard het niet meer doet volgensmij zijn ze gestopt! Als iemand je website aanvalt blokkeerd hij helemaal niks meer.. (kiwiguard.com ) linkt nu door naar een ander website.Blush

Blockt hij nog wel ip's bij jullie?
Ik hoor het dan graag. Tongue

Welke anti dos programma gebruiken jullie? buiten cloudflare.

Nee bij mij werkt hij ook niet meer.

Hij heeft ook nooit gewerkt tegen een DDoS of DoS.

(02-06-2013, 17:10)sef schreef: Hij heeft ook nooit gewerkt tegen een DDoS of DoS.

Wel tegen dos hij werkte altijd perfect bij mij IDK of die nu nog werkt heb geen hotel meer
[Afbeelding: mFKne.png]

(02-06-2013, 20:36)KYPremco schreef:
(02-06-2013, 17:10)sef schreef: Hij heeft ook nooit gewerkt tegen een DDoS of DoS.

Wel tegen dos hij werkte altijd perfect bij mij IDK of die nu nog werkt heb geen hotel meer

Leuk he? Sprookjes? Software doet niets tegen DoS aanvallen, wanneer snappen we nu eens dat de "packages" aka verkeer gestopt moet worden VOOR dat het op de server komt, niet als het er al is.

Kiwiguard hielp bij kleine dos aanvallen. 'Dus het hielp wel heel veel tegen mensen die levenloos met tooltjes dosen! Smile

Kiwiguard werkt niet. Ik heb altijd gedacht en denk nu nog steeds dat het gewoon een software is dat niets doet.

Als je een DoS aanval 100% kan laten stoppen met een programma'tje dan neemt windows je zonder twijfel aan.
Een anti DoS bestaat niet, IP's blokkeren is het best via de firewall.
Met Bright zijn allemachtig prachtige groeten,

Doei!

@Above +1 'anti' bestaat niet.

Leden die dit momenteel bekijken: 1 gast(en)