Welkom gast! Aanmelden Registreren

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
"Katy Perry beledigt de islam''
Citaat:Enkele moslims zijn een online petitie gestart tegen een nieuwe videoclip van Katy Perry. In de clip zou de naam van Allah worden verbrand.

De clip van 'Dark Horse' speelt zich af in de Egyptische stad Memphis, 'a crazy long time ago'. Op 1:15 is een man te zien met om zijn nek een ketting met daaraan de naam van Allah. De man wordt vervolgens verbrand.

De petitie, die is gestart door een zekere Shazad Iqbal uit Bradford (VK), heeft op het moment van schrijven al meer dan 34.000 handtekeningen.

Bron: http://www.powned.tv/nieuws/media/2014/0...gt_is.html
Wat vinden jullie hiervan?

Mijn mening:
Het is absurd dat Katy Perry de schuld krijgt, zij zingt het alleen maar. Het is ook raar dat ze die Allah ketting erbij hebben gedaan.

-Monkii
rrrrrrr

Niet normaal, het was het liedje Darkhorse toch?
Handtekening verwijderd.

(27-02-2014, 13:46)Monkii schreef: http://www.powned.tv/nieuws/media/2014/0...gt_is.html

Wat vinden jullie hiervan?

-Monkii
Ketting lijkt me toeval.
Sign By Crowd.

© Ik leef het leven zoals het leven wilt dat het leven geleefd wordt.

PHP programmeur(Architect)/ICT expert(freelance).

F**k haar,
GTA V spelen? PB me!

Het is inmiddels verwijderd. @Kevin, ja.
rrrrrrr

Wat een onzin, stelletje maloten.

Kan toeval zijn, maar als ze dit opzettelijk heeft gedaan vind ik het beledigend overkomen.
''Ik herken de feiten. Ik erken ze echter niet.''

(27-02-2014, 13:58)DJDutchThunder schreef: Kan toeval zijn, maar als ze dit opzettelijk heeft gedaan vind ik het beledigend overkomen.

Ja hoor hier moeilijk overdoen maar stenigen / onthoofding normaal vinden en vrouwen geen rechten geven maar daar hoor je geen enkele moslim over.

Haha vind het best wel grappig dat mensen zeggen dat het toeval lijkt Angel

Er wordt toch nagedacht over hoe het filmpje in elkaar zit en waarom bepaalde elementen op bepaalde plekken staa?!

OT: Ehh kan me niet zoveel schelen Smile!

(27-02-2014, 14:02)Marco schreef: Haha vind het best wel grappig dat mensen zeggen dat het toeval lijkt Angel

Er wordt toch nagedacht over hoe het filmpje in elkaar zit en waarom bepaalde elementen op bepaalde plekken staa?!

OT: Ehh kan me niet zoveel schelen Smile!

Die azijnpissers moeten eens naar de elementen van de islam gaan kijken dan zie je hoeveel daar mis is ( nu zal ik wel boze reactie's krijgen van moslim's ) Je hoort bijna nooit berichten van een christen die een petitie heeft gemaakt omdat er een kruisje in een video zit.

Leden die dit momenteel bekijken: 1 gast(en)