Welkom gast! Aanmelden Registreren

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Joomla! - ?
Hoi,

Zoals sommigen misschien wel weten ben ik dit jaar de richting qua computers aan het doen (hardware/software).
Nu heb ik morgen dispensatie (vroeger naar huis) en daarbij krijgen we een taak.

De taak is om over een onderwerp wat uitleg te geven (de basics).
Nu heb ik het onderwerp gekregen: Joomla! (iets met CMS)

En wil ik vragen aan jou of je mij wat uitleg kan geven, het moet niet veel zijn maar gewoon de basics wat belangrijk is.

Mvg,
Robin
[Afbeelding: LmS7CUI.png]

Spoiler (Weergeven)

Reageer
Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.
Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.
Instagram & Snapchat Expert.
IG ACCOUNTS : Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.
Snapchat methode : Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.
IG methode 1: Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.
IG methode 2: Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.

Discord: Kris#2760
Dit bericht is geliked door:
  • Robin (08-01-2018)

Reageer
Joomla! is een vrij, opensource-contentmanagementsysteem. Joomla! is geschreven in PHP en werkt met een MySQL of (sinds versie 2.5) MS SQL-database. Joomla! heeft functies als het cachen van pagina's, RSS-feeds, printversies van pagina's, nieuwsflitsen, blogs, fora, opiniepeilingen, kalender, zoeken en taalinternationalisatie.

De naam is de Engelse fonetische spelling van het Swahili-woord 'jumla' dat 'alles samen' of 'als één geheel' betekent. De naam is gekozen om de verbintenis van het ontwikkelteam en de gemeenschap met het project te benadrukken.
bla bla bla
  • Robin (08-01-2018)

Reageer
Hoi Robin,

Kun jij even je Skype in een privé bericht toesturen? Dan kan ik al jou vragen beantwoorden.
Met vriendelijke groet,

Beau

• Robin (08-01-2018)

Reageer
(08-01-2018, 19:41)Beau schreef: Hoi Robin,

Kun jij even je Skype in een privé bericht toesturen? Dan kan ik al jou vragen beantwoorden.

Hey,
Als eerste, bedankt om dat al te willen!

Helaas heb ik niet echt doelvragen, ik heb er nog nooit over gehoord of een boek van dus ook geen doel van wat ik zou willen weten.

Gewoon wat basics, zoals zéér goed heeft gedaan is heel erg leuk!
[Afbeelding: LmS7CUI.png]

Spoiler (Weergeven)

Reageer
(08-01-2018, 20:08)Robin schreef:
(08-01-2018, 19:41)Beau schreef: Hoi Robin,

Hey,
Als eerste, bedankt om dat al te willen!

Helaas heb ik niet echt doelvragen, ik heb er nog nooit over gehoord of een boek van dus ook geen doel van wat ik zou willen weten.

Gewoon wat basics, zoals zéér goed heeft gedaan is heel erg leuk!
Wat is je Skype? Dan licht ik dat even via daar toe Wink.
Met vriendelijke groet,

Beau

Reageer

Leden die dit momenteel bekijken: 1 gast(en)