Welkom gast! Aanmelden Registreren

Waardering:
  • 66 stemmen - gemiddelde waardering is 3.59
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Je hotel promoten, hoe?

Heey allemaal,

Ik zie redelijk vaak topics waarin mensen "proberen" hun hotel te promoten, helaas lukt dit vaak genoeg niet omdat ze gewoon weg op de verkeerde manier reclame maken.

1. Maak gebruik van klikbare links.
  2. Gebruik BBCode.
  3. Maak gebruik van afbeeldingen.
  4. Spreek ABN.
Als je kleuren wilt gebruiken zorg dat deze leesbaar is. Een Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken. staat ook mooier dan Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.

Tips van leden:
  • Repeax ☁ - Reclame banners zijn ook altijd handig, omdat ze opvallen.
  • Frost - Geef mensen informatie over je hotel. Of er bijvoorbeeld sollicitatie's open zijn, op je 24/7 online bent, welke CMS je gebruikt, en dat soort dingen.

Heb je zelf tips? Post ze dan ook Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken. in een reactie!

Groet,
Ik speel geen retros; security advisor.

Gestickt
Past is a word with a meaning

Mooie tutorial
Past is a word with a meaning

Hartelijk bedankt, jij bedankt voor de sticky!

OFT: Zelfde aantal berichten!

Reclame banners zijn ook altijd handig, omdat ze opvallen.
Verder goeie tips.
[Afbeelding: 22t3Eyl.png]

(24-11-2012, 19:46)Mαdηeѕѕ™ schreef: Reclame banners zijn ook altijd handig, omdat ze opvallen.
Verder goeie tips.
Bedankt voor je tip, ik heb hem toegevoegd!

Mooie tut Happysmile

(24-11-2012, 19:14)Quote schreef: Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken. staat ook mooier dan Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.

Heb je zelf tips? Post ze dan ook hier!

Groet,

Heb je zelf tips? Post ze dan ook Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.

[Afbeelding: 200px-Trollface.svg.png]

Waarom afbeeldingen? Naja, goede tut. Vertel ook welke emu, cms en misschien eigen swf

Geef mensen informatie over je hotel. Of er bijvoorbeeld sollicitatie's open zijn, op je 24/7 online bent, welke CMS je gebruikt, en dat soort dingen.
[Afbeelding: X4Ubpo6.png]

Leden die dit momenteel bekijken: 1 gast(en)