Welkom gast! Aanmelden Registreren

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Is de PS4 PRO het waard?
Harlo,

Ik zit er dus overna te denken om mijn huidige playstation 4 te verkopen en een PS4 PRO te kopen. Alleen ik hoor veel verschillende meningen erover. De 1 zegt dat het echt een hele verbetering is en de ander zegt dat het echt wel meevalt. Zelf wil ik ook VR gaan spelen en het ik een samsung flatscreen tv waar van ik niet weet of het 4k is. Hopelijk kunnen jullie mij wat meningen en tips geven.

Een hele Schöne middag nog

Staat bekend als tering ventje dat je niet op je retro wilt hebben, mensen afkraakt wanneer hij dat wilt, maar is toch wel lief Tongue

Reageer

Ik heb zelf de upgrade gewaagd aangezien mijn OG PS4 kapot ging. Vond zelf de stap het niet waard, voor VR is het al helemaal een drama, want dan moet je steeds met de HDMI kabels gaan wisselen Sad. De graphics zijn ook niet zo heel veel beter want veel games draaien niet native 4K maar worden upgescaled.

God is God
I am not

Reageer
Ik zou eerst uitvogelen of je tv werkelijk 4k is, als dit niet zo is betaal je €100 extra voor een feature die nieteens ondersteund word.

Reageer
Nope! wachten op de volgende generatie of een PC aanschaffen (tenzij je PC kut vind)
[Afbeelding: tvdhao46lc0up.png]

Reageer
ja gewoon kopen

Reageer
(10-08-2017, 12:19)Devil schreef: Ik heb zelf de upgrade gewaagd aangezien mijn OG PS4 kapot ging. Vond zelf de stap het niet waard, voor VR is het al helemaal een drama, want dan moet je steeds met de HDMI kabels gaan wisselen Sad. De graphics zijn ook niet zo heel veel beter want veel games draaien niet native 4K maar worden upgescaled.

Thanks voor je mening en tip man, Jullie ook hierboven ^^

Meer mensen met een mening en/of tip?

Staat bekend als tering ventje dat je niet op je retro wilt hebben, mensen afkraakt wanneer hij dat wilt, maar is toch wel lief Tongue

Reageer
Wachten als ik jou was!
*^*

Reageer
ko0p gwn 2de hands ps3.

Reageer
Xbox kopen ? 50 euro

Vragen? Stuur me een PM, Rep is ook welkom Big Grin

Reageer
Gewoon de slim halen
Ik heb geen 4K scherm, dus was de keuze al snel gemaakt.
[Afbeelding: 9Dez7G7.png]

Reageer

Leden die dit momenteel bekijken: 1 gast(en)