Welkom gast! Aanmelden Registreren

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Intel Nuc met Linux Mint
Hello

Ik wil gaan kijken voor een Intel Nuc en Linux Mint erop plaatsen heeft iemand hier ervaring mee?

Groetjes
Voor middelman mag je altijd vragen, ik kijk wel of ik kan op dat moment.

Reageer
Gewoon doen
Met vriendelijke groet,

Beau

Reageer
Ik heb zelf ook de Intel Nuc. Is geen aanrader, start op proces kan extreem lang duren.
Stuur STOP naar 112 Om Scammers & Ruzie zoekers niet  te steunen!

Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.
[Afbeelding: irtwd1D0Rbe2we8fye95lg.png]

Reageer
(03-09-2018, 04:38)OnceAgosto schreef: Ik heb zelf ook de Intel Nuc. Is geen aanrader, start op proces kan extreem lang duren.

En wat doe jij er vooral mee? Ik wil heb voornamelijk voor werk en school gebruiken.
Voor middelman mag je altijd vragen, ik kijk wel of ik kan op dat moment.

Reageer
Mijn docent heeft er ubuntu 17.04 opdraaien als ik het goed heb, hij vind het wel leuk draaien alleen had wel begrepen dat ie er heel veel problemen mee had.
Eigenaar & Hotel Manager Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.
Eigenaar & beheerder van play.lgn.yt (minecraft)

Discord: slaapkopamy#4202
Website (niet af): Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.

Reageer
(03-09-2018, 10:09)Alex schreef:
(03-09-2018, 04:38)OnceAgosto schreef: Ik heb zelf ook de Intel Nuc. Is geen aanrader, start op proces kan extreem lang duren.

En wat doe jij er vooral mee? Ik wil heb voornamelijk voor werk en school gebruiken.

Puur voor werk. Verkeerd afsluiten kan je zelf 30 min wachten.
Stuur STOP naar 112 Om Scammers & Ruzie zoekers niet  te steunen!

Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.
[Afbeelding: irtwd1D0Rbe2we8fye95lg.png]

Reageer

Leden die dit momenteel bekijken: 1 gast(en)