Welkom gast! Aanmelden Registreren

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
(Hulp) Vps
Ik heb een vps en gisteren deed hij het gewoon en sinds vandaag niet hij geeft aan dat er geen netwerk is terwijl de vps actief is kan iemand mij daarmee helpen

Het kan zo zijn dat je firewal het blokt probeer via vnc in telogen en dan firewal ff uitzetten
Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.
Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.

(12-03-2018, 20:29)Arnoud schreef: Het kan zo zijn dat je firewal het blokt probeer via vnc in telogen en dan firewal ff uitzetten

er staat alleen dit 

loading all heel lang

Misschien contact opnemen met je host die zullen je vast en zeker helpen

(12-03-2018, 20:52)ertugrul schreef:
(12-03-2018, 20:29)Arnoud schreef: Het kan zo zijn dat je firewal het blokt probeer via vnc in telogen en dan firewal ff uitzetten

er staat alleen dit 

loading all heel lang

misschien even gewoon pc herstarten. als je er kan pingen dan doet ie het gewoon
Gestopt met retro's bied enkel matige support dus enkel als ik zin in heb en alleen hier op retronet. Niet meer op social media.
Verveel je? Bezit je minecraft? Neem dan een kijk je op me minecraft server: play.lgn.yt (hacken of mod gebruik is niet toegestaan)

discord: slaapkopamy#2766 Let op dat je geen spam verstuurd naar me discord want ik blok je zonder pardon.

Leden die dit momenteel bekijken: 1 gast(en)