Welkom gast! Aanmelden Registreren

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hotel [TuT] vraag!
Question 
Lieve Retronetter$

Ik ben al een tijdje bezig met een Hotel aan 't maken en wat CMSjes aan het editten.
Maar, steeds als ik een Hotel wil maken, zit er wel weer wat in de weg.

Ik gebruik: XAMPP Version: 1.8.1

Ik heb een vraagje, zou iemand een mooie Tutorial willen maken hoe je een R63/R63B maakt?
Met alle downloads erin, zoals SWF, CMS, DB, EMU.

Wie dit wilt doen ben ik dankbaar.

-Quareme1.[/b]

Dingen die je nodig hebt & handig kunnen zijn:
Van Firex: [TUT] Hoe maak je een r63b hotel?: Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.
Van Skalix: [TUT] R63 Retro hotel maken [TUT] [Beginner!]: Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.
Van iiRickZ: R63 hotel maken [TUT]: Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.
[TUT] R63B opschoon fix [BC STORM]: Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.
[TUT] Badges toevoegen r63b hotel: Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.
[TUT] R63B client fix (zwart na laden) [FIX]: Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.
[TUT] r63b Groeps badge fix [/TUT]: Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.
r63b kamer items fix: Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.

(25-02-2013, 21:32)Mattis schreef: Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.
Van Skalix: [TUT] R63 Retro hotel maken [TUT] [Beginner!]: Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.
[TUT] R63B opschoon fix [BC STORM]: Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.
[TUT] Badges toevoegen r63b hotel: Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.
[TUT] R63B client fix (zwart na laden) [FIX]: Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.

Werken niet, & bij die tut's zijn de swf's dood etc.

(25-02-2013, 21:35)Quareme1 schreef: Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.

Werken niet, & bij die tut's zijn de swf's dood etc.
Er zijn nog meer toegevoegt.

Leden die dit momenteel bekijken: 1 gast(en)