Welkom gast! Aanmelden Registreren

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
HoloCMS edit.

Hallo daar!
Ik ben even bezig geweest met een CMS.
Hij stelt niet zo veel voor, het is een HoloCMS maar redelijk mooi bewerkt.
Ik ben er nog even aan bezig, maar heb er wel aan paar dingens aan gedaan.
Wat heb ik gedaan?
-Minimail Fixed.
-Housekeeping nederlands gemaakt + de script's gefixt + Alle shit weg gedaan.
-Nieuwe index scripted.
-Meldingen opnieuw gecodeerd + als je geen melding hebt het vakje meldingen niet tonen.
-Nieuwe medewerker's page. (Style beetje gejat van andere, was beetje lui.)
-Forum fixed
-Safety gecodeerd.

Was dat alles?
Het lijkt niet zo veel, maar ik heb toch een paar dingens opnieuw gecodeerd omdat het lange scripten waren, en natuurlijk kan alles iets beter en dus ook een beetje korter.

Footer
Powered by HoloCMS © 2008 Meth0d & Parts by Yifan, sisija and edited by blink182sp44 & HabMoon.
Habbo is een geregistreerd handelsmerk van Sulake Corporation. Alle rechten voorbehouden aan hun respectievelijke eigenaar (s)
We are not endorsed, affiliated, or sponsered by Sulake Corporation Oy.

Laurens van HabMoon heeft mij een beetje geholpen, hij zei ook of de dingens mooi waren en gaf mij een paar ideetje's. Dus kleine credits naar hem...
Ik ben neit noob dus natuurlijk ook credits naar de maker's van HoloCMS. Ik ga denk ik zorgen dat je de footer niet kan veranderen, want er zijn veel noobs zoals Joey die gaan zeggen dat ze bijna alles hebben gemaakt, dan maken ze de footer dus zo:

Powered by HoloCMS © 2012 Scripted by Joey Vertaald door: Gido & Joey .
HABBO is a registered trademark of Sulake Corporation. All rights reserved to their respective owner(s).
We are not endorsed, affiliated, or sponsered by Sulake Corporation Oy.br>
Wij maken gebruik van Cookie's

Screens
Ik vind jullie mening heel leuk, dus je kan hier even een reactie posten wat jij er van vind!
Index

Spoiler Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.

Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.

Housekeeping

Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.

Waarom zijn er screens in linken?
Dit komt omdat je een domme limiet hebt van 10 afbeeldingen -_-[/b]
peanut butter on my balls let the dog lick it.

Heel mooi.
Veel succes.

Dankje, ik weet wel niet wanneer hij gaat klaar zijn.

Hmm HaddoCMS edit :l

Ik vind oude haddo wel beter

Kwa nieuws enzo

Maar wel mooi NL Wink

HaddoCMS is een gewone rename van HoloCMS Wink
Dus je moet niet zeuren, ik rename mijne niet, ik edit eingelijk gewoon HoloCMS Wink

Ziet er goed uit. Nog wat ideetjes:
In de staff lijst dat je kan zien of iemand online is.
Misschien kan de index een originele stijl krijgen, aangezien deze index in meerdere CMS'en zit.

Ik vind deze index best mooi hoor, maar ik je kan natuurlijk altijd zoeken naar een andere index op google of retronet.
Ik vind niet dat je moet zien op de staff page of iemand online is wegens de spammer's, zo kunnen spammer's niet weten hoeveel staff mensen er online zijn, maar als ik release zal ik aparte staff page er bij zetten.

Ook R63?
Trukker1998. Old but not forgotten.

nicee ga ik zeker gebruiken.
Past is a word with a meaning

(08-11-2012, 13:01)trukker1998 schreef: Ook R63?

Ja? Hij werkt op phoenix, je moet mss juist de db updaten naar de juiste phoenix versie.

Leden die dit momenteel bekijken: 1 gast(en)