Welkom gast! Aanmelden Registreren

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hoe krijg je de galaxy skin gratis
(11-09-2018, 21:33)jayv schreef: Kan je hem nog steeds krijgen? anders order ik even zon tablet en stuur ik hem terug

Je kan hem nogsteeds krijgen inderdaad.
Voor middelman mag je altijd vragen, ik kijk wel of ik kan op dat moment.

Reageer
Ik zou vanaf nu gwn die tablet kopen en dan terugbrengen.

Reageer
galaxy skin kreeg je alleen met de pre-order zei samsung

Reageer
(16-09-2018, 13:54)creationz schreef: galaxy skin kreeg je alleen met de pre-order zei samsung

Nope, bij pre-order krijg je galaxy skin +15k vbucks, als je de telefoon normaal koopt alleen de galaxy skin als dat device nog nooit gebruikt is om de galaxy skin te krijgen en je moet 3 potjes spelen. Zoek maar maar op

Reageer
(16-09-2018, 15:26)imand schreef:
(16-09-2018, 13:54)creationz schreef: galaxy skin kreeg je alleen met de pre-order zei samsung

Nope, bij pre-order krijg je galaxy skin +15k vbucks, als je de telefoon normaal koopt alleen de galaxy skin als dat device nog nooit gebruikt is om de galaxy skin te krijgen en je moet 3 potjes spelen. Zoek maar maar op

Nee, bij pre-order krijg je de Galaxy Skin ALLEEN in Nederland.
Contactgegevens
[Afbeelding: fk3RNWc.png]

Reageer

Hier een link, Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.
vgm staat daar gwn drie wedstrijden spelen?

Reageer
(16-09-2018, 18:48)imand schreef: Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.
vgm staat daar gwn drie wedstrijden spelen?

Ik heb zelf de Note 9, dus weet wel hoe en wat. Jij zei dat je nog eens 15k vbucks kreeg, is alleen niet waar, die promotie is in Nederland niet.
Contactgegevens
[Afbeelding: fk3RNWc.png]

Reageer
Ik zei dat je geen 15k vbucks kreeg, want dat is pre order, ik zei alleen hoe je de galaxy skin only krijgt
edit: nvm, ik snap nu wat je bedoelt, ik weet niet of die pre order bonus geldig was in nl, vgm niet (wat jij ook zei)

Reageer

Leden die dit momenteel bekijken: 1 gast(en)