Welkom gast! Aanmelden Registreren

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hoe kan je de catalogus veranderen ?
Hallo,

Hoe verander ik mijn catalogus in mijn hotel ?

Groetjes Simone

Uhmm ,, Je moet daar meestal een eigen Swf voor hebben geloof ik !
Je kan hulp vragen op nitroworld.8s.nl

Ik heb eigen swfs alleen weet ik niet hoe ik het moet aanpassen

Groetjes

@ D3ryn je zegt dat alleen maar om reclame te maken.

En je hoeft geen eigen swf's te hebben voor je catalogus ja alleen voor de plaatjes.
Maar de catalogus kan je bijna helemaal veranderen in je database Lmao

Oh oke, maar stel dat ik een nieuwe catalogus download hoe moet ik deze dan plaatsen ?

staat altijd een READ ME.TXT in he , zeggen ze precies wat je moet doen Wink

Hoi

Zoek in de release section naar een catalogus, volg daarna het volgende stappenplan.

1. Drop de volgende tabellen in je database:
Catalog_items
Catalog_pages
Furniture
2. Als het goed is zitten er bij je catalogus 3 SQL files, importeer die in jou database.
3. Ga je hotel in en voer de volgende commando's uit: :update_catalogue :update_items :update_settings
4. Opgelost Happysmile

Pas wel op dat sommige meubels het niet kunnen doen, ligt eraan hoe uitgebreid de catalogus is en hoe uitgebreid jou SWF pakket is, ik raad je daarom aan een complete catalogus uit te zoeken met zijn bijhorende SWF's.

Bedank me als dit heeft geholpen.

Veel succes Happysmile

Die kan je zelf maken, maar ook natuurlijk ook zelf maken. Het is wel moeilijk dus je kan het beter gewoon downloaden. Een beroemde catalogus die ik jou ook aanraad is de Down4All catalogus. Google het maar en je vind het wel.

De instructies die hierboven zijn aangegeven zijn wel duidelijk. Download het, verwijder de catalog_items, catalog_pages an furniture tables uit je database. Importeer dan de SQL files die je hebt gedownload en vervang vervolgend de hof_furni uit je SWFs met die je hebt gedownload.

ALs je dit volgt moet het lukken!
Hoi

Bedankt voor de verdere toelichting HabCreator

Je kunt je catalogus inderdaad ook zelf maken.
Maar de meeste beginners kiezen hier niet voor.
En ik raad je DOWNF4LL inderdaad aan, het is een uitgebreide catalogus met volledige SWF pakket erbij.

Bedank me als dit heeft geholpen.

Veel succes Happysmile

het is gelukt met mijn catalogus, alleen bestaat er ook al een catalogus met paarden waar je echt op kunt rijden ?

Groetjes

Leden die dit momenteel bekijken: 1 gast(en)