Welkom gast! Aanmelden Registreren

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hellupp!
yo kan iemand helpen me client opent niet nja alles laad en dan blijft die hangen ik heb revcms en eeuhm phoenix 3.11

Ik denk dat de gene die je zullen willen helpen.
Aan deze informatie niet veel hebben.
Misschien is een screen van de fout in client.
En misschien een iets grotere uitleg.
Of hoe alles staat ingestelt. Erg bedankt voor je begrip! blush

Mvg.
Mattis

er is geen fout in de client het hotel opent niet client laadt tot einde...

Mattis heeft gelijk, we kunnen het al bijna niet lezen, en nu moeten we ook nog weten wat er is?
In mijn bijna 2 jaar retro ervaring kan ik hier nog niet uit opmaken wat er nou is.
Het kunnen je SWFs zijn, maar hij blijft hangen.
Wat voor server staat erachter?
Apache?
IIS?
Etc.
Misschien een screen of iets?
Trukker1998. Old but not forgotten.

(25-02-2013, 16:52)nizamcik schreef: er is geen fout in de client het hotel opent niet client laadt tot einde...

Een screen lijkt me erg handig.
Deze vraag zal ook in de toekomst gesteld worden als je dit niet doet. :sleepy:
Bedankt voor je begrip! Wink

Mvg.
Mattis

(25-02-2013, 16:53)trukker1998 schreef: Mattis heeft gelijk, we kunnen het al bijna niet lezen, en nu moeten we ook nog weten wat er is?
In mijn bijna 2 jaar retro ervaring kan ik hier nog niet uit opmaken wat er nou is.
Het kunnen je SWFs zijn, maar hij blijft hangen.
Wat voor server staat erachter?
Apache?
IIS?
Etc.
Misschien een screen of iets?

Bedankt dat je het met me eens bent.
Een screen zal inderdaad ons helpen.

Mvg.
Mattis

Porten open *12345*

Kijk ik leg het wel ff uit ik draai 2 hotels op 1 vps en de ene hotel doet t goed client enzo werken zoals Afrika zegt poorten open -,- slaat nergens op want ik heb firewall uit staan poorten auto aan en het probleem is dus andere hotel dat is local-hotel.nl die werkt goed en de andere is originshotel.com en daar werkt de client niet en ik wil de client fixen want er mis is met de client is dat die geen verbinding kan maken met de emulator ( PHOENIX 3.11 ) Snappen jullie t nu wel lol?:S

(25-02-2013, 17:08)nizamcik schreef: Kijk ik leg het wel ff uit ik draai 2 hotels op 1 vps en de ene hotel doet t goed client enzo werken zoals Afrika zegt poorten open -,- slaat nergens op want ik heb firewall uit staan poorten auto aan en het probleem is dus andere hotel dat is local-hotel.nl die werkt goed en de andere is originshotel.com en daar werkt de client niet en ik wil de client fixen want er mis is met de client is dat die geen verbinding kan maken met de emulator ( PHOENIX 3.11 ) Snappen jullie t nu wel lol?:S

Nee. Je vertelt nu je 'levensverhaal' (Uitdrukking.)
Inplaats van het verhaal. Moet je het 'PROBLEEM' uitleggen.
En screens moet je posten. Je moet sowieso screens posten.
Ik denk persoonlijk dat je instellingen van de configuratie niet goed staan. Config van verbinding tussen Emulator. Kijk nog is goed. maak een screen. En iemand helpt je wel.

PROBLEEM IS DAT IK NIET OP HET HOTEL KAN? FF SERIEUS JIJ BENT BLOND! niet om je af te kraken ofso maar ben jij serieus een MOD hier ofso

oh lama je bent een domme donateur

(25-02-2013, 18:19)nizamcik schreef: PROBLEEM IS DAT IK NIET OP HET HOTEL KAN? FF SERIEUS JIJ BENT BLOND! niet om je af te kraken ofso maar ben jij serieus een MOD hier ofso

oh lama je bent een domme donateur
#OFFTOPIC;
Als eerste.
Ik zal niet graag willen dat jij zo op mij reageert?
Sinds waarneer reageer ik zo ook op jou?
Dit soort mensen horen allang hier weg te zijn.

Leden die dit momenteel bekijken: 1 gast(en)