Welkom gast! Aanmelden Registreren

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Harde schijf probleem

Hooi,

Een paar weken geleden zat ik op mijn laptop, toen er opeens een error kwam waarin stond dat mijn harde schijf beschadigd is. De C:/ schijf.

Dus later wou ik een back-up maken, omdat er in de error stond dat het aanbevolen is, dus ik deed het.
Toen later was hij 73%, 1 minuut later was mijn beeldscherm helemaal fucked up. Ik kon niks zien, allemaal streepjes en het beeld was een beetje blauw. Dus ik deed mijn laptop uit. En ja toen kwam er een error, volgensmij staat dit er dan:

Windows kan niet worden gestart. Dit wordt mogelijk veroorzaakt door een recente wijziging in de software of hardware.

Er is wel meer tekst maar die zijn niet belangerijk, staat gewoon over dat ik opstartherstel moet doen, maar dat werkt niet Tongue. Dus ik probeerde: 'Windows normaal starten', en ja ik had het wel verwacht, 1 minuut later kwam de Blue Screen of Death.

Kort samengevat: Ik kan mijn laptop niet opstarten, volgensmij is de SSD dood, zal een nieuwe HDD het probleem oplossen?

Alvast bedankt

Reageer
Nee, gewoon windows opnieuw installeren. SSD gaat niet zo snel dood.
Dag, voor altijd weg.
Dit bericht is geliked door:
  • Demanzondernaam (06-18-2017)

Reageer
(17-06-2017, 11:05)Marcotje schreef: Nee, gewoon windows opnieuw installeren. SSD gaat niet zo snel dood.

Heb ik geprobeerd bij een vriend zijn huis met een Windows 7 installatie cd, maar de cd ziet geen schijf.

Reageer
Time for RMA.

Reageer
heb je een desktop (PC) in de buurt staan? anders connect hem aan de pc en start windows op formateer de schijf dan
Dag, voor altijd weg.

Reageer
(17-06-2017, 11:32)Marcotje schreef: heb je een desktop (PC) in de buurt staan? anders connect hem aan de pc en start windows op formateer de schijf dan

ty

Reageer

Leden die dit momenteel bekijken: 1 gast(en)