Welkom gast! Aanmelden Registreren

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
HabfreeCMS edit by imad en subjectief

Heey,

RevCMS, HabfreeCMS edit by imad
Screens:
Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken. Index
Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken. ME
Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken. ME
Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken. Belcredits
Dowload link:
Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken. < CMS

Gebruik phoenix db klaar!
Exploit in housekeeping is gefixt!

10% Kryptos
10% Sandro
10% Algemeenhabbbo
10% Rej3ctz
20% Imad (ik) Edittion Exploits eruit gehaald!
30% Subjectief Header En me.php
MVG,
imad

90%..
Okay.
Nice share!

Mooie cms!!!

Paar dingen zijn gwn gepikt van de CMS Van HabFree Wink (oude, ze hebben changed)

Mooie share.
Past is a word with a meaning

(14-11-2012, 16:53)iRaynair schreef: Paar dingen zijn gwn gepikt van de CMS Van HabFree Wink (oude, ze hebben changed)

Gast er staat habfreeCMS edited by imad en subjectief dus tuurlijk is er iets van habfreeCMS hou plzz je mond of lees gewoon goed?

(14-11-2012, 18:52)imad schreef:
(14-11-2012, 16:53)iRaynair schreef: Paar dingen zijn gwn gepikt van de CMS Van HabFree Wink (oude, ze hebben changed)

Gast er staat habfreeCMS edited by imad en subjectief dus tuurlijk is er iets van habfreeCMS hou plzz je mond of lees gewoon goed?

Ik bedoel alleen, dat je die shit nam van HabFree terwijl er copyright opstaat ? ;dd Ok, en nu einde discussie ajb -,-

Gast Dat deed ik niet dat was niet mijn hotel maar in topic staat habfreeCMS edited by imad daar gaat het om gaat niet om screen reageer plz gewoon niet?

SUbjectief aka Yassin, hahah fail

(16-11-2012, 21:48)CHriSz schreef: SUbjectief aka Yassin, hahah fail
Imad&Yassin=Failerds.

Leden die dit momenteel bekijken: 1 gast(en)