Welkom gast! Aanmelden Registreren

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Habbo Hotel Inlogsysteem probleem
Hallo retronet,

Ik heb even een project van maanden geleden opgepakt en ben tegen een probleem gelopen, Ik heb een habbo hotel inlogsysteem dat gebruik ik als inlogsysteem voor mijn website, Alleen loop ik tegen een probleem dan ik niet kan oplossen als ik mij registreer en inlog werkt alles maar zodra ik dan op een ander IP inlog kan ik niet meer inloggen, Miss is er iemand die verstand heeft van het habbo hotel inlogsysteem.

Marc,

Eigen loginsysteem maken ?
Greetz Kevin,

Heb ik je goed geholpen? Breng mijn reputatie even omhoog hartje<3Klik hier

Nee dat is juist het probleem ik heb dit al geprobeerd maar mijn kennis is daarvoor te minimaal, Vandaar dat ik hier vraag of iemand weet hoe ik het kan oplossen.

Misschien een idee om de code even hier te delen.
Dit is (iJordy)

[Afbeelding: avatar_2293.png]

Als je kennis niet goed genoeg is voor je project zorg dan eerst dat je genoeg kennis heb?

Daarbij is het handig om het bestand of inhoud van het bestand te delen zodat je geholpen kan worden. nu weet iedereen alleen dat je een probleem heb denk dat je daar vrij weinig aan heb.

Graag iets specifieker zijn in je vraagstelling inderdaad.

Citaat:

1. Zorg dat je bekend bent met de (sectie)regels.

2. Neem de tijd om te zoeken naar de juiste sectie, als je je topic verkeerd plaatst wordt deze verwijderd of krijg je een waarschuwing.

3. Verzin een goede topictitel die zo duidelijk mogelijk aangeeft wat het onderwerp van je topic is.
    Dus bijvoorbeeld niet "Help Samsung" maar "Camera Galaxy S6 hapert".

4. Beschrijf in je topic eerst het onderwerp zonder op detail in te gaan.

5. Geef vervolgens aan wat je met het topic wilt bereiken en/of wat je van de lezer verwacht.

6. Geef daarna aan wat je zelf denkt over het het onerwerp.

7. Wanneer je de bovenstaande stappen hebt gevolgd, vat je je probleem of vraag samen in één duidelijke slotzin.

8. Ten slotte voeg je nog een http://virustotal.com/ link toe als je in je topic downloads verwerkt.

9. Plaats je vraag in één topic in één categorie.
Met vriendelijke groet,

Pepijn
Discord: Finn#1332

Oke, Ik bekijk eerst het probleem zelf wat beter kom ik er dan niet uit dan vraag ik het opnieuw hier.

Leden die dit momenteel bekijken: 1 gast(en)