Welkom gast! Aanmelden Registreren

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[HELP!] MC doet het niet!

Mijn Minecraft doet het niet sinds ik windows 8 pro heb gekocht (vandaag dus).
Dit is de error code:

Spoiler (Weergeven)

1. Minecraft word niet ondersteunt door de software. (is mogelijk. Kan het ook niet zijn)
2. Jij hebt geen OpenGL
3. Jij hebt niet de goede videokaart..

(28-12-2012, 11:29)Mattis schreef: 1. Minecraft word niet ondersteunt door de software. (is mogelijk. Kan het ook niet zijn)
2. Jij hebt geen OpenGL

Ik heb een Mobile Intel ® serie 4 Express Chipset Family (Microsoft Corporation - WDDM 1.1)

Waar kan ik die open gl en die goede video kaart vinden?

(28-12-2012, 11:34)Sandro schreef:
(28-12-2012, 11:29)Mattis schreef: 1. Minecraft word niet ondersteunt door de software. (is mogelijk. Kan het ook niet zijn)
2. Jij hebt geen OpenGL

Ik heb een Mobile Intel ® serie 4 Express Chipset Family (Microsoft Corporation - WDDM 1.1)

Ik ga voor je zoeken..
Ik zit nu namelijk nu op de tablet..

(28-12-2012, 11:37)Mattis schreef:
(28-12-2012, 11:34)Sandro schreef:
2. Jij hebt geen OpenGL

Ik ga voor je zoeken..
Ik zit nu namelijk nu op de tablet..

Heb je al iets gevonden?

Heb je directX verwijdert ?
[Afbeelding: gfOcO0k.png]

Pm:Klik Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.

(28-12-2012, 13:05)Cr0x schreef: Heb je directX verwijdert ?

Geen idee de Windows 8 Upgrade vroeg wat ik wou overhouden en nu staat er bijna niks meer op Bigsmile. Nu is me pc weer snel, maar kan je me dan ff een link sturen? Ik heb die waarschijnlijk niet meer.

Open GL error !
MySQL is deprecated sinds PHP 5.5 en is verwijderd in PHP 7.0stap over op MySQLi of PDO.

Ja , probleem is dus dat als je DirectX niet meer hebt je hem of naar computer maken moet brengen en dan waarschijnlijk er voor moet betalen (om het terug te krijgen) , want je kan het niet meer downloaden via uh , google ofz.
[Afbeelding: gfOcO0k.png]

Pm:Klik Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.

(28-12-2012, 17:03)Cr0x schreef: Ja , probleem is dus dat als je DirectX niet meer hebt je hem of naar computer maken moet brengen en dan waarschijnlijk er voor moet betalen (om het terug te krijgen) , want je kan het niet meer downloaden via uh , google ofz.

Heb direct-x maar werkt nog steeds niet!

Leden die dit momenteel bekijken: 1 gast(en)