Welkom gast! Aanmelden Registreren

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
HBO Opleiding
Hoi, 

Ik volg momenteel een MBO Media opleiding (Webdevelopment).
En zou graag doorleren op HBO niveau, alleen heb ik (nog) niet echt iets leuks kunnen vinden.
Wel iets in dezelfde sector / richting, alleen geen Game gerelateerde opleidingen.. grafisch lijkt me wel wat. 
Gewoon iets ICT achtigs! 

Zijn er hier mensen die een soortgelijke opleiding gedaan hebben / doen en een HBO in het oog hebben of volgen? 
Zo ja welke? Ik probeer overal ideeën op te doen.. 

Have a nice day.
Plak verwent zwervers.

[Afbeelding: nb70tmA.png]

Reageer
Zelf ben ik dit jaar de opleiding HBO ICT gestart. Ik heb daarin de 3 richtingen waaruit ik kan kiezen en wat dan bij jou past zal Software Engineer zijn, als je een beetje een indruk wil hebben van de vakken die je daar zal krijgen (Saxion) kan je even een PM sturen, zal ik je even een screenshot sturen.
Ook heb de opleiding bij Saxion Creative Business: Media, Informatie en Communicatie, dit is al heel wat breder maar dan heb je wel het grafische gedeelte en web development (basis).

Reageer
(12-09-2018, 15:53)Shenox schreef: Zelf ben ik dit jaar de opleiding HBO ICT gestart. Ik heb daarin de 3 richtingen waaruit ik kan kiezen en wat dan bij jou past zal Software Engineer zijn, als je een beetje een indruk wil hebben van de vakken die je daar zal krijgen (Saxion) kan je even een PM sturen, zal ik je even een screenshot sturen.
Ook heb de opleiding bij Saxion Creative Business: Media, Informatie en Communicatie, dit is al heel wat breder maar dan heb je wel het grafische gedeelte en web development (basis).

Thanks zal er even naar kijken!
Plak verwent zwervers.

[Afbeelding: nb70tmA.png]

Reageer
HBO Communication en Multimedia Design

Korte samenvatting: HTML, CSS en Javascript, fotografie, visueel designen en design research.
Introduce you to the highlights.

Reageer

Leden die dit momenteel bekijken: 1 gast(en)