Welkom gast! Aanmelden Registreren

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
GranDrive [idee + team gezocht]
Heey retronetters!

Ik ben van plan om een game te maken!! Welk soort game?
Wel dat mogen jullie Zelf kiezen.

Ik ga dat natuurlijk niet alleen doen.
Citaat:Daarom zou ik willen vragen aan Victor, of ik miss een nieuwe rank uit de grond kan stampen? Genaamd Game devlopment. ofzo xD

Wat houd het in? Wel je moet een héél goed programma hebben, je moet kunnen coderen (om een site te maken voor je game) en je moet ook een beetje kunnen werken met audio. Dan kun je miss in het team komen. Maar goed los daarvan.

Ik ga dus een game maken, en heb een team nodig. Wil je in me team komen, zend me dan een pb met je skills (alle skills)

Ik weet nu nog niet welke game ik wil maken, dus ideetjes zijn zeker welkom!

ik bedoel hier mee:
-shooters game
-denk game ect....

De game is voor de PC (miss komt het spel dan ook nog uit voor tablet, phone, ect...

Succes! en alvast bedankt voor jullie aandacht en inzendingen!

Als je wilt zien wie er al in het team zit, klik dan hier

Voor wat zal de game zijn?
- PC
- TABLETS
- PHONES
- OVERIG?
Met Bright zijn allemachtig prachtige groeten,

Doei!

Game's Maken is best wel moeilijk, Ik ben bezig minecraft Real te maken, Ik bedoel dat je een boom echt ziet omvallen & Dat word beschikbaar op de Xbox/Pc/Tablet&Phones

Hmm, ik kijk wel even.

Wel, succes dan, ik volg een opleiding hier voor en wil die dus ook gebruiken Wink En daarom wil ik ook een nieuw(e) rank/team oprichten.

Gebruik je Unity3D?
OT: Ik ken er niks van, maar Suc6!
PHP-code:
$con->query("DELETE FROM @Aardbol  WHERE terreur='IS'");  

Ik gebruik O.A Unity 3D

Een game makken is niet zomaar iets. Je moet wel veel talen hiervoor beheersen, als je een goede game wilt maken.

Maar goed, veel succes!

Bedankt, en ik heb toch vermeld dat ik een opleiding volg? lolz

Ik heb al gevonden wat voor een game ik doe, een nieuwe topic komt zo snel mogelijk!

Leden die dit momenteel bekijken: 1 gast(en)