Welkom gast! Aanmelden Registreren

Waardering:
  • 7 stemmen - gemiddelde waardering is 2.14
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gold Hotel | Jouw open wereld
Heart 

Hey hallo lieve habbo retro spelers!

Heb jij nog geen leuk hotel om te kunnen spelen?
[Afbeelding: 1KPxcBu.png]
Dan is dit jou beste plekje!
Op Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.  hebben wij een aardig leuke community waar jij bij word verwelkomt!
Je krijgt vaak diamanten als je veel actief bent. Er worden Events gehouden en meer.
Wij zoeken ook nog enkele medewerkers voor de mensen die geïnteresseerd zijn!

Wat maakt Gold anders?
-Meer effecten/enables.
-Redelijk wat commando's vooral vip leden hebben hier een groot voordeel in.
-Aardige Staff Team die het niet te serieus neemt en je wat grapjes mee kan houden.
-Af en toe een leuke hype.
-Een leuke, mooie en makkelijke site en layout!
-Custom commands, badges & meubels (zelf gemaakte vallen hier zeker onder)
-Bel-Credits voor de rijken :-)

Graag tot snel! 
Om te joinen: Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.

Met veel  [Afbeelding: XHwPr7V.gif]  gemaakt voor de (toekomstige) [Afbeelding: 1YODErE.png]old Spelers

>De clown hype moest je ook mee maken, waren geniale tijden Dancing <
[Afbeelding: PhJwBFD.png]
-Soulake, Gold Hotel Manager
Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.
Klikje op de afbeelding. *Klik* :-)

Reageer
Mooi mooi! Topic ook mooie gemaakt :-)
Dit bericht is geliked door:
  • Kid (18-05-2018)

Reageer

Zeker een aanrader Happysmile

̿' ̿'\̵͇̿̿\з=(◕_◕)=ε/̵͇̿̿/'̿'̿ ̿
  • Kid (18-05-2018)

Reageer
Heart 
(18-05-2018, 17:26)IAdam schreef: Zeker een aanrader Happysmile

Sowieso  Heart
Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.

Reageer

Mijn eerste indruk is gek! Happysmile

• Kid (29-05-2018)

Reageer
(19-05-2018, 23:13)Chorus schreef: Mijn eerste indruk is gek! Happysmile

Leuk om te horen! Happysmile

Reageer
mooie cms, ziet er netjes uit! Veel succes ermee.

Reageer
(29-05-2018, 21:58)Grenetine schreef: mooie cms, ziet er netjes uit! Veel succes ermee.

Thanx!!

Reageer
Afrader. IPban gekregen puur omdat ik een retro beheer en dit ook nog eens extra eerlijk vertel tegen de Hotel Manager zodat ik enigszins een 'band' tussen beide hotels wil scheppen, aangezien elke retro tegenwoordig ruzie heeft met de andere.
Het recept voor een mooie dag is een stralende lach. :-)

Hotel Manager Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.  
Klik Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.  om mij te volgen op Instagram.  Lgbt

Reageer
(12-07-2018, 09:12)BubbleJuice schreef: Afrader. IPban gekregen puur omdat ik een retro beheer en dit ook nog eens extra eerlijk vertel tegen de Hotel Manager zodat ik enigszins een 'band' tussen beide hotels wil scheppen, aangezien elke retro tegenwoordig ruzie heeft met de andere.

Wij willen spam en/of "nak" vermijden. Daarom is het geen afrader. We zouden wel een band kunnen scheppen maar dit is puur om spam en/of "nak" te vermijden. Je unban kan je krijgen door middel van een pm naar mij. Daar kunnen we eventueel een "band" scheppen en kan ik je ban weg mitsen.

• BubbleJuice (12-07-2018)

Reageer

Leden die dit momenteel bekijken: 1 gast(en)