Welkom gast! Aanmelden Registreren

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
GewoonKaas
Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.

Houd jij van Kaas terwijl jij een video zit te kijken?
Dan is dit dit de perfecte YouTube kanaal!
Wij zijn Justin en Johan en spelen graag games voor youtube/kijkers!
Zoal games als Irl videos en zelfs Livestreams!
We spelen Fortnite, doen challenge's en nog meer!

Is dit niet perfect om gewoon te abonneren?

Sorry voor spam

Reageer
Ehh je link werkt niet?

Reageer

Nu wel Bigsmile

Reageer

Goeie kanaal, alleen heb ik nog wel wat tips voor je om je kanaal wat beter te maken.

- Zorg voor een goeie licht in je beeld, dan zorgt dat de kleuren en van alles mooi helder is.
- Edit het een beetje, zorg dat de saaie stukjes eruit worden geknipt en voeg leuke dingen toe.
Ik weet dat je dit al een beetje doet, maar naar mijn mening lijkt 't wat te weinig editing.
- Ik weet niet zeker of dit klopt, maar je cameralens was een beetje vies in de laatste video. Tounge
- Misschien een betere microfoon? Als een camera ver van 't geluid staat, is 't geluid een beetje apart.

Zijn gewoon wat tips, voor de rest een top kanaal. Helaas ben ik zelf iemand die totaal niet van kaas houdt.
7.5/10

Dancing
Ik strijd tegen Snorlax, de .GIF reacties zullen overwinnen!

Reageer
(07-03-2018, 16:01)Yassin schreef: Goeie kanaal, alleen heb ik nog wel wat tips voor je om je kanaal wat beter te maken.

- Zorg voor een goeie licht in je beeld, dan zorgt dat de kleuren en van alles mooi helder is.
- Edit het een beetje, zorg dat de saaie stukjes eruit worden geknipt en voeg leuke dingen toe.
Ik weet dat je dit al een beetje doet, maar naar mijn mening lijkt 't wat te weinig editing.
- Ik weet niet zeker of dit klopt, maar je cameralens was een beetje vies in de laatste video. Tounge
- Misschien een betere microfoon? Als een camera ver van 't geluid staat, is 't geluid een beetje apart.

Zijn gewoon wat tips, voor de rest een top kanaal. Helaas ben ik zelf iemand die totaal niet van kaas houdt.
7.5/10

Wauw!
Thanks voor dit bericht!
Dit help me verder en ik zal er aan werken en dit bespreken!

Reageer

Leden die dit momenteel bekijken: 1 gast(en)