Welkom gast! Aanmelden Registreren

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gesloten.
(31-12-2017, 16:04)Jurgen121212 schreef:
(31-12-2017, 16:03)slaapkop schreef:
(31-12-2017, 15:51)Jurgen121212 schreef: De mail-service bestaat al een aantal jaar. Ruim 1000 gebruikers. Dus waar maak jij je druk over?

als de mail service allang bestaat waarom vraag je er geld om? Ik maak mij niet druk over maar het feit gewoon dat je dus geld om vraagt zonder enige veel uitleg. Dit is trouwens geen service wat je aanbied omdat het dus via een extern bedrijf gaat...
Elke gebruiker heeft een betaling gedaan.

Duidelijkheid? Is nu een beetje ver te zoeken aangezien je zegt dat elke gebruiker heeft betaald maar wie of wat hebben ze betaald? jou of het externe bedrijf die de service aanbied?
Gestopt met retro's bied enkel matige support dus enkel als ik zin in heb en alleen hier op retronet. Niet meer op social media.
Verveel je? Bezit je minecraft? Neem dan een kijk je op me minecraft server: play.lgn.yt (hacken of mod gebruik is niet toegestaan)

discord: slaapkopamy#4202 Let op dat je geen spam verstuurd naar me discord want ik blok je zonder pardon.

Maar dan nog een vraag, waarom jouw mailserver gebruiken terwijl je een gratis hotmail of gmail etc kan aanmaken wat goed beveiligd is?
Ajax amsterdam

discord: Joep035

(31-12-2017, 16:06)slaapkop schreef:
(31-12-2017, 16:04)Jurgen121212 schreef:
(31-12-2017, 16:03)slaapkop schreef: als de mail service allang bestaat waarom vraag je er geld om? Ik maak mij niet druk over maar het feit gewoon dat je dus geld om vraagt zonder enige veel uitleg. Dit is trouwens geen service wat je aanbied omdat het dus via een extern bedrijf gaat...
Elke gebruiker heeft een betaling gedaan.

Duidelijkheid? Is nu een beetje ver te zoeken aangezien je zegt dat elke gebruiker heeft betaald maar wie of wat hebben ze betaald? jou of het externe bedrijf die de service aanbied?

Dit heeft zo geen nut.

(31-12-2017, 16:07)=Joepp. schreef: Maar dan nog een vraag, waarom jouw mailserver gebruiken terwijl je een gratis hotmail  of gmail etc kan aanmaken wat goed beveiligd is?

Dit is ook goed beveiligd.
Met vriendelijke groeten.
Bekijk ook mijn andere topics: KLIK HIER

(31-12-2017, 16:09)Jurgen121212 schreef:
(31-12-2017, 16:06)slaapkop schreef:
(31-12-2017, 16:04)Jurgen121212 schreef: Elke gebruiker heeft een betaling gedaan.

Dit heeft zo geen nut.

(31-12-2017, 16:07)=Joepp. schreef: Maar dan nog een vraag, waarom jouw mailserver gebruiken terwijl je een gratis hotmail  of gmail etc kan aanmaken wat goed beveiligd is?

Dit is ook goed beveiligd.

Wat heeft er geen nut? Als jij geld wilt verdienen dan ben jij op retronet niet op de juiste adres, wil je gewoon een service aanbieden wat niet via een extern bedrijf gaat oke maar dan moet je wel goed uitleggen geven.
Gestopt met retro's bied enkel matige support dus enkel als ik zin in heb en alleen hier op retronet. Niet meer op social media.
Verveel je? Bezit je minecraft? Neem dan een kijk je op me minecraft server: play.lgn.yt (hacken of mod gebruik is niet toegestaan)

discord: slaapkopamy#4202 Let op dat je geen spam verstuurd naar me discord want ik blok je zonder pardon.

Als je niet tegen feedback / tips / kritiek kunt moet je ook geen service aanbieden. Nu stop je er weer ineens mee.
Ajax amsterdam

discord: Joep035

Leden die dit momenteel bekijken: 1 gast(en)