Welkom gast! Aanmelden Registreren

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Game pc samenstellen?
(11-01-2018, 12:51)Pimdakaas schreef: Mensen die zeggen dat AMD slecht is hebben werkelijk waar geen verstand van computers,
het is het zelfde als je boodschappen doet bij de Aldi, prima kwaliteit voor een lagere prijs.

Verder als je je pc wilt samen stellen zou ik als ik jou was naar zo'n gamepc.nl of alternate.nl gaan, als je hier je pc samenstelt dan passen alle onderdelen al bij elkaar. Dan gewoon je onderdelen ergens anders los kopen.

Hahahaha en dan denk jij verstand van pc's te hebben, als je een beetje verstand hebt weet je dat zelf bouwen altijd veel goedkoper is en helemaal niet moeilijk.

Reageer
(26-12-2017, 11:18)Toxic Uncle schreef: Je kunt zeker voor 600euro een gaming pc builden die alle games aankan, meeste op ultra. Vind je het erg om used parts te gebruiken?

"Met 600 euro ga je geen goede game pc vinden. Dan blijft het bij goede laptops." Die statement is dan ook puur uit de lucht gegrepen.

Jij hebt duidelijk geen verstand van PC's, met 600 euro heb je een PC die games op medium moeilijk aan kan. Als je over een fatsoenlijke Game PC gaat beginnen praat je over 900 eu+.
[Afbeelding: nb1IuTe.png]

Reageer
(11-01-2018, 14:44)ThunderTNT schreef:
(11-01-2018, 12:51)Pimdakaas schreef: Mensen die zeggen dat AMD slecht is hebben werkelijk waar geen verstand van computers,
het is het zelfde als je boodschappen doet bij de Aldi, prima kwaliteit voor een lagere prijs.

Verder als je je pc wilt samen stellen zou ik als ik jou was naar zo'n gamepc.nl of alternate.nl gaan, als je hier je pc samenstelt dan passen alle onderdelen al bij elkaar. Dan gewoon je onderdelen ergens anders los kopen.

Hahahaha en dan denk jij verstand van pc's te hebben, als je een beetje verstand hebt weet je dat zelf bouwen altijd veel goedkoper is en helemaal niet moeilijk.

Als je even leest in plaats van praat zie je dat ik zeg:
Stel je pc samen op gamepc.nl of alternate.nl en dan die onderdelen los kopen.
Maarja lezen is moeilijk denk?

Reageer
(12-01-2018, 18:03)Pimdakaas schreef:
(11-01-2018, 14:44)ThunderTNT schreef:

Als je nog niet eens zelf je parts kan kiezen is het ook best triest, aangezien gamepc.nl een heel bepert aanbod heeft.

Reageer
(12-01-2018, 19:12)ThunderTNT schreef:
(12-01-2018, 18:03)Pimdakaas schreef:
(11-01-2018, 14:44)ThunderTNT schreef: Hahahaha en dan denk jij verstand van pc's te hebben, als je een beetje verstand hebt weet je dat zelf bouwen altijd veel goedkoper is en helemaal niet moeilijk.

Als je nog niet eens zelf je parts kan kiezen is het ook best triest, aangezien gamepc.nl een heel bepert aanbod heeft.

Je kan wel blijven zeuren maar wat Pimdakaas heeft gezegd in deze topic, blijft alsnog nuttiger dan wat jij hebt gezegd.
Out

Reageer
stel het gewoon samen via https://pcpartpicker.com/ lmao

waarom moeilijk als het ook makkelijk kan

Reageer

Leden die dit momenteel bekijken: 1 gast(en)