Welkom gast! Aanmelden Registreren

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
GEZOCHT - Spammers!
Hallo retronet,

Ik zoek spammers die reclame kan maken voor Horba!

Als jij veel leden kan meenemen naar Horba is dit zeker makkelijk!
De spammers gaan er dan natuurlijk voor zorgen dat er meer leden komen.
Ook zullen spammers spamacties moeten houden!
Kan jij goed spammen en voel jij je aangesproken?
Kom dan langs of stuur mij een PM!

link: Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.

Enkele functies van Horba: 

-Kamer Verkoop,
-Minimail, 
-Woordenboek, 
-Zoek een Horba, 
-Profielen, 
-Radio, 
-Groepen, 
-Badge Winkel 

En nog veel meer. maar dat moet je maar komen ontdekken. Ook hebben wij alle nieuwe kleding in onze assortiment en natuurlijk de laatste meubel-lijn binnen onze Catalogus.

Ook proberen wij elke dag onze leden te amuseren met verschillende spellen, events en nog veel meer, zo om gezelligheid en plezier binnen onze Community hoog te houden, wij groeien met de dag en daar zijn we erg blij om en natuurlijk hopen we dat jij ook binnenkort binnen onze Community aanwezig bent. Tevens zijn we elke dag druk bezig met het verbeteren en vernieuwen van onze website, we willen nog veel meer functies dan we nu al hebben en natuurlijk een eigen stijl (waar Xensor en Tom mee bezig zijn.)

Nogmaals de link: Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.

Mvg Chief,
Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.

Reageer
Waarom zoek je spammers, wil je zelf niet gebant worden op andere retro's?
Dancing

Reageer
Ik heb zelf geen tijd om te spammen, moet ook beetje werken aan het hotel en heb ook weinig vrije tijd. @ seating
Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.

Reageer

Leden die dit momenteel bekijken: 1 gast(en)