Welkom gast! Aanmelden Registreren

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
(GEZ) VPS + Proxy (GEZ)

Hallow retronet.

Had een vraagje aan jullie ben opzoek naar een VPS en proxy waar kan ik dit beste halen ? 

VPS Eisen.

4GB RAM
Minimaal 100GB SSD OPSLAG
4 vcore
Onbeperkt dataverkeer

Ik hoor het graag van jullie Bigsmile

-

Reageer
Wat is je maandelijkse budget? En gaat het om een VPS waar ook windows op geïnstalleerd kan worden?

Persoonlijk bestel ik een reverse proxy bij Finalhosting.

Reageer
(07-05-2018, 15:56)Yass schreef: Wat is je maandelijkse budget? En gaat het om een VPS waar ook windows op geïnstalleerd kan worden?

Ik zelf bestel een reverse proxy bij Finalhosting.

1,00 tot 150,- is mijn budget
En een Windows 2012 R2
-

Reageer
(07-05-2018, 15:58)HilversumStad schreef:
(07-05-2018, 15:56)Yass schreef: Wat is je maandelijkse budget? En gaat het om een VPS waar ook windows op geïnstalleerd kan worden?

Ik zelf bestel een reverse proxy bij Finalhosting.

1,00 tot 150,- is mijn budget
En een Windows 2012 R2

Op basis van je budget zou je makkelijk een server kunnen hosten bij OVH, ook TransIP zou je dit kunnen aanbieden alleen zit je vast aan een beperkte dataverkeer (10TB), uiteraard kan je die bij teveel gebruik upgraden.

Maar wat me opvalt is dat je budget nogal hoog ligt, je zou dan in principe net zo goed een Dedicated server kunnen bestellen bij Hetzner. Persoonlijk zit ik zelf bij OVH, dat is ook mijn vaste hosting. Ik zou dus naar andere gebruikers luisteren die wel ervaring hebben met verschillende hostings.

Reageer

hetzner en ovh raad ik beide wel aan, Hetzner moet je op een andere manier windows installeren. Bij ovh kan je daarvoor kiezen Happysmile

[Afbeelding: vindretros.png]
Staat jouw retrohotel in een toplijst?
Zo niet, kijk dan snel op Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.
Ook als je een leuk hotel zoekt kan je het op vindretros vinden!

Reageer
contabo
[Afbeelding: Odw_g9u2T8OJ2Rmxeg4kqA.png]

Reageer
Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.
Goedkope dedicated servers, installeer proxmox erop en koop een paar ips erbij en je hebt meerdere vpsen Tounge
Hallo voor vragen pb me Bigsmile

Reageer

Persoonlijk bestel ik een reverse proxy bij Finalhosting.

Betaal niet voor je proxy
Bekijk attackprotect.cf Wink
Gratis TCP Proxy?
Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.

Reageer

Leden die dit momenteel bekijken: 1 gast(en)