Welkom gast! Aanmelden Registreren

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
(GEZ) Spotify premium
(13-03-2018, 20:19)PorscheDesign schreef: Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken. want deze gasten zijn nogal irritant duur

Jij doet voor 6 euro en ik doe voor 50 cent hmm vreemd??

Reageer
is niet mijn shop

hij verkoopt er 500 voor 5 euro

en jij 1 voor 50 cent

hmmmmmmmm @Omertr

Reageer
Je mag op mijn familie account? Eenmalig 10 euro of 2,50 in de maand. (:
WeszDEV
Benieuwd naar Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken. ??

Reageer
(13-03-2018, 18:54)Entrepreneur schreef:
(13-03-2018, 12:16)Scanda schreef:
(13-03-2018, 12:02)Delicious schreef: Spotify++

Heb ik al vaker gebruikt. Als ik deze installeer via cydia impactor heb ik mijn iCloud account nodig met developer License. Anders moet ik dit om de 7 dagen installeren. Hier wil ik mijn developer account niet voor gebruiken. Ook kan je dit installeren met tutuapp of dergelijken. Hier ben ik al helemaal geen fan van. Ook moet ik mijn spotify account kunnen gebruiken op school. En aangezien ik onderwijs krijg op iPads waarbij verschillende profielen zijn geïnstalleerd. Is spotify ++ niet een oplossing

Builds.io

annual 12 dollar, en je krijgt meerdere ++ apps.

Hiervoor moet je waarschijnlijk een profiel goedkeuren en zoals gezegd kan ik dit niet

Reageer
(14-03-2018, 01:44)Scanda schreef:
(13-03-2018, 18:54)Entrepreneur schreef:
(13-03-2018, 12:16)Scanda schreef: Heb ik al vaker gebruikt. Als ik deze installeer via cydia impactor heb ik mijn iCloud account nodig met developer License. Anders moet ik dit om de 7 dagen installeren. Hier wil ik mijn developer account niet voor gebruiken. Ook kan je dit installeren met tutuapp of dergelijken. Hier ben ik al helemaal geen fan van. Ook moet ik mijn spotify account kunnen gebruiken op school. En aangezien ik onderwijs krijg op iPads waarbij verschillende profielen zijn geïnstalleerd. Is spotify ++ niet een oplossing

Builds.io

annual 12 dollar, en je krijgt meerdere ++ apps.

Hiervoor moet je waarschijnlijk een profiel goedkeuren en zoals gezegd kan ik dit niet

Nee, je hoeft geen profiel goed te keuren. het gaat via UDID

Reageer

Leden die dit momenteel bekijken: 1 gast(en)