Welkom gast! Aanmelden Registreren

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[GEZ] Soort van crowdfunding systeem
Hey

samen met een redelijk grote groep zijn wij een supportersgroep van een Belgische voetbalclub. We maken tshirts, mutsen, tiffo’s, spandoeken,... Maw er zijn heel wat inkomsten en uitgaven binnen onze groep. Maar we zoeken een soort van bank waarbij het mogelijk is dat 1 iemand deze rekening beheert, maar de overige leden wel kunnen zien wat er juist gebeurd met het geld van onze groep.

Iemand die hier iets van weet?

Thnx!
Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.

Reageer
(13-06-2018, 23:24)Explorer schreef: Hey

samen met een redelijk grote groep zijn wij een supportersgroep van een Belgische voetbalclub. We maken tshirts, mutsen, tiffo’s, spandoeken,... Maw er zijn heel wat inkomsten en uitgaven binnen onze groep. Maar we zoeken een soort van bank waarbij het mogelijk is dat 1 iemand deze rekening beheert, maar de overige leden wel kunnen zien wat er juist gebeurd met het geld van onze groep.

Iemand die hier iets van weet?

Thnx!

Maak zelf een systeempje waarin je uitgaven en ingaven kunt inzetten dan ziet iedereen hoeveel er is uitgegeven en kan toch maar 1 iemand (de persoon die de bank beheert) aan het geld.

Reageer
ING Zakelijk.
bla bla bla

Reageer
(14-06-2018, 12:40)Aardbol schreef: ING Zakelijk.

Wij zijn geen onderneming ofzo... We zijn slechts een supportersgroep...
Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.

Reageer
(14-06-2018, 14:16)Explorer schreef:
(14-06-2018, 12:40)Aardbol schreef: ING Zakelijk.

Wij zijn geen onderneming ofzo... We zijn slechts een supportersgroep...

Offtopic: Welke voetbalploeg?

Ontopic: Zoek je iets met een rekening of gewoon een systeempje waarin je dit kan zetten?

Reageer
Ik weet dat je elkaar kan machtigen voor een rekening (bij ing) maar daar zit denk ik ook een limiet op.

Je kan het beste even naar je bank gaan en vragen naar mogelijkheden.

Als je een systeem hier voor zoekt? Izzy. Maak er eentje.
Gratis TCP Proxy?

Reageer
(14-06-2018, 14:20)Dante schreef: Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.

Ik zoek eerder een echte bankrekening.

Reageer

Gebruik gewoon excel, kan je =SOM formule gebruiken zodat alle inkomsten en uitgaves automatische geupdate worden. Of anders gebruik je een template die gratis is.

Makkelijk en snel Happysmile

Reageer
(15-06-2018, 16:17)MrSkype schreef: Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.

Makkelijk en snel Happysmile

Ik zoek geen systeem. Dat zou ik zelf kunnen maken.

Reageer
Volgens mij kun je in paypal een soort van pot maken?
[Afbeelding: fhnoZ0z.gif]

Reageer

Leden die dit momenteel bekijken: 1 gast(en)