Welkom gast! Aanmelden Registreren

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[GEZ] Shoutbox [GEZ]
https://github.com/phhpro/atomchat deze is mwah
https://github.com/IgorAntun/node-chat Deze is echt goed, geloof me.
Als je hulp nodig hebt met setup, stuur mij maar gewoon een berichtje.

Andere mensen: shoutboxen kan je wel gratis verkrijgen. Maar ik snap dat je er wat geld voor wilt als je het zelf hebt gemaakt.
KLIK!!---->Geef mij een highfive! <---KLIK!!
Bij de 300 highfives een giveaway!

Reageer
(26-07-2017, 11:11)MrBlogger schreef:
(24-07-2017, 13:30)Pug schreef: Mensen die wel 200 euro aan een trui uitgeven maar niet eens 20 euro voor dit. :')

ik zou geen eens 2 euro geven voor online shit

Dan moet je ook niet in dit deel wezen. In de online gaat meer geld om dan je denkt. Je wilt niet weten welke bedragen bedrijven uitgeven aan websites & applicaties. Maar goed.

(26-07-2017, 13:02)Miko schreef: [..]

Andere mensen: shoutboxen kan je wel gratis verkrijgen. Maar ik snap dat je er wat geld voor wilt als je het zelf hebt gemaakt.
Zoals eerder, klopt. Maar als je maatwerk biedt, moet de klant wel betalen ervoor. Als ik vrijwilligerswerk doe, doe ik het voor minderen onder ons. En das niet een persoon die een shoutbox wil hebben.
Of die gast moet een maat zijn. Dan doe ik er ook dingen voor.
"Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience."

Reageer
(26-07-2017, 16:48)Duckie schreef:
(24-07-2017, 13:30)Pug schreef: Mensen die wel 200 euro aan een trui uitgeven maar niet eens 20 euro voor dit. :')

Dan moet je ook niet in dit deel wezen. In de online gaat meer geld om dan je denkt. Je wilt niet weten welke bedragen bedrijven uitgeven aan websites & applicaties. Maar goed.

(26-07-2017, 13:02)Miko schreef: [..]

Zoals eerder, klopt. Maar als je maatwerk biedt, moet de klant wel betalen ervoor. Als ik vrijwilligerswerk doe, doe ik het voor minderen onder ons. En das niet een persoon die een shoutbox wil hebben.
Of die gast moet een maat zijn. Dan doe ik er ook dingen voor.
Uhu, ik snap wat je bedoelt.

Dan zijn wij 2 verschillende personen.
KLIK!!---->Geef mij een highfive! <---KLIK!!
Bij de 300 highfives een giveaway!

Reageer
Ik hoop dat je later de lotto wint. ☺

Voor een wordpress site met custom made template wordt gewoon 3000 betaald.
"Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience."

Reageer
(26-07-2017, 13:02)Miko schreef: https://github.com/phhpro/atomchat deze is mwah
https://github.com/IgorAntun/node-chat Deze is echt goed, geloof me.
Als je hulp nodig hebt met setup, stuur mij maar gewoon een berichtje.

Handig.
Life's too short
to drink cheap wine

Reageer
(26-07-2017, 22:21)Duckie schreef: Ik hoop dat je later de lotto wint. ☺

Minimaal haha, ze verkopen ze tegenwoordig al voor ruim 5000 euro. Zag toevallig van de week op freelancer een bedrijf dat een iOs en Android platform wou hebben er hier 50.000 euro in wou steken als budget zijnde.

Reageer
(09-08-2017, 22:11)IceQ schreef:
(26-07-2017, 22:21)Duckie schreef: Ik hoop dat je later de lotto wint. ☺

Minimaal haha, ze verkopen ze tegenwoordig al voor ruim 5000 euro. Zag toevallig van de week op freelancer een bedrijf dat een iOs en Android platform wou hebben er hier 50.000 euro in wou steken als budget zijnde.

True. Bedragen zijn normaal  Big Grin Het nadeel is ook dat ontwikkeltijd daar ook inzit. Als het goed is gaat er volgende week een offerte uit van +/- 70.000 euro voor een platform  Sleepy En dan is het nog een risico mogelijk tot verlies..

Reageer

Leden die dit momenteel bekijken: 1 gast(en)