Welkom gast! Aanmelden Registreren

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[GEZ] Retro Developer
Heart 
Hallo allemaal!

Samen met een vriend van mij ben ik van plan om een nieuw retro hotel te beginnen. We hebben al aardig wat ervaring als het gaat om de community, maar de technische kant beheersen we niet goed genoeg. Daarom zijn wij op zoek naar een developer. In die functie ben je vooral betrokken bij het opzetten van het hotel. Daarnaast moet je over voldoende kennis beschikken om eventuele bugs te fixen, unieke commands aan te maken en de site te onderhouden.

Dit is een taak die niet voor iedereen is weggelegd. Als dit je leuk lijkt en je voldoende motivatie hebt, gaan we graag een gesprek met je aan. Discord is hiervoor het handigste. Voor een goede samenwerking willen we niet alleen weten wat voor ervaring je hebt, maar ook hoe jij als persoon in elkaar zit en wat jouw visie is als het gaat om onze retro.

Ben je geïnteresseerd? Twijfel dan niet en stuur me een privébericht met je Discord gebruikersnaam! 

Groetjes :happysmile:
Dit bericht is geliked door:
  • Matthijs (17-05-2018)

Reageer

Aanrader voor de technische mensen onder ons, Happysmile

Reageer
(17-05-2018, 00:33)Metasux schreef: Hallo allemaal!

Samen met een vriend van mij ben ik van plan om een nieuw retro hotel te beginnen. We hebben al aardig wat ervaring als het gaat om de community, maar de technische kant beheersen we niet goed genoeg. Daarom zijn wij op zoek naar een developer. In die functie ben je vooral betrokken bij het opzetten van het hotel. Daarnaast moet je over voldoende kennis beschikken om eventuele bugs te fixen, unieke commands aan te maken en de site te onderhouden.

Dit is een taak die niet voor iedereen is weggelegd. Als dit je leuk lijkt en je voldoende motivatie hebt, gaan we graag een gesprek met je aan. Discord is hiervoor het handigste. Voor een goede samenwerking willen we niet alleen weten wat voor ervaring je hebt, maar ook hoe jij als persoon in elkaar zit en wat jouw visie is als het gaat om onze retro.

Ben je geïnteresseerd? Twijfel dan niet en stuur me een privébericht met je Discord gebruikersnaam! 

Groetjes :happysmile:
K kan geen PM Doen, ben pas geregistreerd,
Wilt u een pm naar mij doen met uw discord?

Reageer
(17-05-2018, 11:58)Tranquillo schreef: Aanrader voor de technische mensen onder ons, Happysmile

Lief, dankjewel!

(17-05-2018, 12:05)Purity schreef: K kan geen PM Doen, ben pas geregistreerd,
Wilt u een pm naar mij doen met uw discord?

Ik heb je een privébericht gestuurd. Als er andere personen zijn die interesse hebben, dan kun je ons trouwens nog gewoon bereiken.

Reageer
Je hebt een PM!

Reageer

Leden die dit momenteel bekijken: 1 gast(en)