Welkom gast! Aanmelden Registreren

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[GEZ] Personeel Walibi project
Hey Retronetters!

Sinds kort heb ik besloten om weer eens aan een Minecraft server te beginnen. Eerder heb ik al vele gehad maar ik dacht bij mezelf, waarom niet weer? Dit maal wil ik bezig gaan om een pretpark na te maken in Minecraft: Walibi.
Dit project heb ik één jaar geleden ook geprobeerd maar ging helaas niet door wegens omstandigheden. Vandaag heb ik besloten om het project opnieuw te proberen maar dan met hopelijk succes.

Alleen kan ik dit project dit aan, daarom zoek ik medewerkers voor de server. Ik zoek bouwers, gastenservice en nog veel meer. Nog geen enkel rang is bezet dus grijp nu je kans als je geïnteresseerd bent. 

Wat gaan we doen?
Met dit project is het de bedoeling om het pretpark Walibi zo goed als mogelijk na te bouwen. Hierbij heb ik dus vooral mensen nodig die goed kunnen nabouwen en mensen die creatief zijn. Plugins zijn er momenteel nog nauwelijks maar dat komt allemaal achteraf. Het belangrijkste is eerst om alles af te bouwen. Dit kan een poosje duren maar dan hebben we ook wat bereikt! (Nu nog geen VPS + domein maar dat komt allemaal als laatste)

Wat bied ik jou?
-Een gratis rang
-Server toegankelijkheid
-Gezellige werkomgeving
-Winst als de server goed draait

Wat verwacht ik van jou?
-Minimaal 13 jaar oud
-Je kan goed in een team werken
-Vaak online
-Redelijke bouw skills
-Voldoende kennis van pretpark servers
-Je hebt skype, discord of e-mail
-Je bent stressbestendig

Rangen waarnaar ik opzoek ben:
-Developer
-Admins (Komt nog andere naam voor)
-Mods (Komt nog andere naam voor)
-Gastenservice
-Bouwers

Ben je geïnteresseerd?
Bij interesse kan je mij berichten via een PM, discord, skype en e-mail.
E-mail: dutchronen@gmail.com
Discord: Ronen

Groetjes,
Ronen (Algemeen Directeur)

Reageer
Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.
Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.

En dit is echt nog een heeeeel klein aantal vergeleken met het aantal topics van dit soort bullshit op RetroNet.

Wil je ons misschien vertellen waarom dit pretpark wel open gaat en niet stopt op de helft?
\(•︣ₒ•︣)/

Reageer
(08-03-2018, 16:22)Zeemeneer schreef: Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.

En dit is echt nog een heeeeel klein aantal vergeleken met het aantal topics van dit soort bullshit op RetroNet.

Wil je ons misschien vertellen waarom dit pretpark wel open gaat en niet stopt op de helft?

Ik heb er genoeg tijd voor en wil er ook het benodigde budget voor gebruiken. Ik zie dit als een leuk en uitdagend project die ik niet zomaar wil stoppen.

Reageer
Admin en mod in een pretpark server? Lijkt me niet echt logisch.

Reageer
(08-03-2018, 17:27)Dylaan schreef: Admin en mod in een pretpark server? Lijkt me niet echt logisch.

Zo noem ik het nu nog, komt verandering in.

Reageer
LiveWithSjaak oftewel Shaquille of op YT SJAAK is al bezig met Walibi. Walibi-Craft

Reageer
(08-03-2018, 16:00)Ronen schreef: Hey Retronetters!

Sinds kort heb ik besloten om weer eens aan een Minecraft server te beginnen. Eerder heb ik al vele gehad maar ik dacht bij mezelf, waarom niet weer? Dit maal wil ik bezig gaan om een pretpark na te maken in Minecraft: Walibi.
Dit project heb ik één jaar geleden ook geprobeerd maar ging helaas niet door wegens omstandigheden. Vandaag heb ik besloten om het project opnieuw te proberen maar dan met hopelijk succes.

Alleen kan ik dit project dit aan, daarom zoek ik medewerkers voor de server. Ik zoek bouwers, gastenservice en nog veel meer. Nog geen enkel rang is bezet dus grijp nu je kans als je geïnteresseerd bent. 

Wat gaan we doen?
Met dit project is het de bedoeling om het pretpark Walibi zo goed als mogelijk na te bouwen. Hierbij heb ik dus vooral mensen nodig die goed kunnen nabouwen en mensen die creatief zijn. Plugins zijn er momenteel nog nauwelijks maar dat komt allemaal achteraf. Het belangrijkste is eerst om alles af te bouwen. Dit kan een poosje duren maar dan hebben we ook wat bereikt! (Nu nog geen VPS + domein maar dat komt allemaal als laatste)

Wat bied ik jou?
-Een gratis rang
-Server toegankelijkheid
-Gezellige werkomgeving
-Winst als de server goed draait

Wat verwacht ik van jou?
-Minimaal 13 jaar oud
-Je kan goed in een team werken
-Vaak online
-Redelijke bouw skills
-Voldoende kennis van pretpark servers
-Je hebt skype, discord of e-mail
-Je bent stressbestendig

Rangen waarnaar ik opzoek ben:
-Developer
-Admins (Komt nog andere naam voor)
-Mods (Komt nog andere naam voor)
-Gastenservice
-Bouwers

Ben je geïnteresseerd?
Bij interesse kan je mij berichten via een PM, discord, skype en e-mail.
E-mail: dutchronen@gmail.com
Discord: Ronen

Groetjes,
Ronen (Algemeen Directeur)

Ik heb een shell server en een vps kun je er wat mee zo ja skype me even skype naam is Gaatjeniksaan010

Reageer
VPS en domein achteraf? Je zal toch iets moeten hebben om je server op te laten draaien...
Fire

Reageer

Leden die dit momenteel bekijken: 1 gast(en)