Welkom gast! Aanmelden Registreren

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[GEZ] Hotelmanager "Graag Serieuze mensen"
Heart 
Heya beste retronetters,

Wij zijn van Habstreet weer begonnen met een nieuw fris project,
En wij zoeken nog aantal Medewerkers:

Welke functies zoeken wij nog medewerkers?

- Hotel Manager
- Moderator
- Eventteam/Bouwteam/Spamteam

Wat moet je kunnen voor de functies: Hotel Manager & Moderator? 

- Minstens 15 jaar oud zijn.
- Benodigde ervaringen
- Goede connecties (Veel leden kunnen spammen)
- Eventueel kunnen bouwen (Startkamer)
- Om kunnen gaan met HK (housekeeping) 
- Respectvol kunnen zijn tegen leden maar ook tegen Medewerkers.
- In een teamverband kunnen werken
- Om kunnen gaan met MOD-tools & De benodigde commands.

Wat bieden wij jou? 

- Goed stabiel hotel (Alles goed afgewerkt)
- Een leuk team waarmee je goed kan communiceren

Heb jij nou interesse in een van deze functies?
Neem dan contact op met mij:

Via discord of join de discord & dan neem je contact op met mij via daar Happysmile

Discord : Stijn#5130
Discord Server : Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken. (Server is nog niet afgemaakt, wordt zsm gedaan) 

Met vriendelijke groeten,
Maxime & het team van Habstreet!
Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.   Fire

Reageer
7 dingen wat wij jou moeten bieden tegenover 2 dingen wat wij jou moeten bieden. Tevens snap ik niet waarom iemand zich vrijwillig zou inzetten voor een net opgestarte retro. Wat dacht je van een geldvergoeding?

Reageer
(13-07-2018, 18:05)KingAlert schreef: 7 dingen wat wij jou moeten bieden tegenover 2 dingen wat wij jou moeten bieden. Tevens snap ik niet waarom iemand zich vrijwillig zou inzetten voor een net opgestarte retro. Wat dacht je van een geldvergoeding?

Nee, er zien genoeg mensen die het voor niks willen doen en als het hotel lekker loopt kan er eventueel een vergoeding komen uit advertenties, donaties etc.

Wij moeten ook nog serverkosten etc betalen, en dat hoeft de hotelmanager niet te doen.
Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.   Fire

Reageer
Interesse! Heb zelf 3 hotels gehad! En vaak bij grote hotels MOD of Manager geweest hier aan moet je denken aan 30+ ( vorig jaar ) Mijn discord

Drieqwart#9511

Reageer

Leden die dit momenteel bekijken: 1 gast(en)