Welkom gast! Aanmelden Registreren

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[GEZ] ~ Bouwer Professionele Server ~ [GEZ]

Hoi Retronetters!
Ik ben een tijdje geleden samen met een kennis een minecraft server gestart, maar wij zoeken bouwers!

Eisen:
 - Je moet kunnen bouwen (logisch!) en geen kopietjes van t internet!
 - Vriendelijkheid wordt gewaardeerd in het team.
 - Ouder dan 12 jaar
 - Heeft er plezier in, en doet het vrijwillig.
 - Geen misbruik maken van je rank
 - Spreek goed ABN en e.v.t. ook Engels
 - Niet rommelen met de plugins die je niet nodig hebt.
 - Respect tegen spelers, en staffleden! 
 - Het bezitten van een Discord account

====================================
Wat je moet weten:
- Tijdelijk wordt de server niet gehost op een speciale computer, daarom beperkte openingstijden tot de daadwerkelijke opening van de server. Meestal vanaf 4 uur 's avonds tot 8 uur 's avonds.
Op woensdagen staat de server sowiezo aan.

- De server is niet al te snel op de PC waar die nu op wordt gehost, verbetering is altijd handig! Heb je tips? Geef ze door zal ik zeggen!

- Wij gebruiken geen Skype, vraag er dus niet om!
=====================================

Heb je nou belang bij de Builders Rank?
Stuur me even een berichtje op Discord met een goede reden, en wat bouwwerken die je hebt gemaakt! *                   Pepijntjuh#0320
Natuurlijk wens ik jullie allemaal een fijne dag  Dancing 
 - Pepijn

* Bij ons is het niet zo dat je wordt aangenomen op smaak van de eigenaar. We kijken naar de originaliteit van je bouwwerk.
    We kijken ook naar je ABN en naar je sollicitatie zoals hierboven gemeld is. Een fijne dag nog verder!

Reageer
Je vraagt om bouwers op een "Professionele Server", terwijl de server maar 4 uur online staat, en waarschijnlijk maar 1GB RAM hebt. Ik denk niet dat veel bouwers iets gaan bouwen in jouw server terwijl ze niet weten wanneer hij aan gaat/of de server wel een lange tijd blijft bestaan. (Dat heb je namelijk wel als je een hosting hebt dat je sowieso 31 dagen in de lucht blijft) Verander of de titel of fix je server.

Verder succes met je server.
Met vriendelijke groet,

Gideon

Spigot/Bukkit Developer
Maakt Minecraft custom maps omdat hij zich verveelt.
Discord: GideonDM#8973

Reageer
Op dit moment is het geen professionele server, want je staat maar ongeveer 4 uur per dag online. En wat als je een avond niet thuis bent? Ohh... Dan is hij helemaal niet online.
Ik denk dat het een beter idee is om eerst een server aan te schaffen, van een aantal gb ram, zodat je zeker een goed aantal mensen kan runnen, voor je gaat zoeken naar professionele bouwers.

Reageer

Leden die dit momenteel bekijken: 1 gast(en)