Welkom gast! Aanmelden Registreren

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[GEZ] Beginners auto
(21-12-2017, 03:08)Blackrain schreef:
(06-12-2017, 19:46)sydneyxd schreef: gewoon een volkswagen Polo, geweldig leuk ding. Rijd zelf dagelijks in de auto's van mijn ouders: Bmw 440i Cabrio, Tesla Model X, Tesla Model S en Bentley Continental GT. Zoals je ziet niet te exclusief maar terwijl ik dit gewend ben vind ik die kleine (nieuwste model) volkswagen polo geniaal. Moet altijd lachen als ik erin rijdt Smile

Jij noemt de auto’s op waar je volgendsmij over droomt  Lol

?

Dan zouden er wel een Aventador S Roadster, Pagani Zonda R, Laferrari Aperta en Pagani Huayra BC staan Smile

Reageer
Volkswagen Polo bluemotion

Zuinig en goed en ze rijden fantastisch

Reageer
(21-12-2017, 15:33)sydneyxd schreef:
(21-12-2017, 03:08)Blackrain schreef:
(06-12-2017, 19:46)sydneyxd schreef: gewoon een volkswagen Polo, geweldig leuk ding. Rijd zelf dagelijks in de auto's van mijn ouders: Bmw 440i Cabrio, Tesla Model X, Tesla Model S en Bentley Continental GT. Zoals je ziet niet te exclusief maar terwijl ik dit gewend ben vind ik die kleine (nieuwste model) volkswagen polo geniaal. Moet altijd lachen als ik erin rijdt Smile

Jij noemt de auto’s op waar je volgendsmij over droomt  Lol

?

Dan zouden er wel een Aventador S Roadster, Pagani Zonda R, Laferrari Aperta en Pagani Huayra BC staan Smile

Isgoed metjou hahaha
Im gonna make him an offer he can’t refuse.

Reageer

Neem een Audi Q2 Sport, alleen als je het geld ervoor hebt.

Ik de de Audi Q2 Sport eind vorig jaar gekocht, TDI 2.0 Quattro S tronic.... heerlijk auto'tje met geweldige motor, alleen heb je veel geld nodig om het te kunnen aanschaffen. Nieuwwaarde van mijn auto ligt tussen de €50.000 en €52.000. Ik heb hem zelf tweedehands gekocht, kostte me alsnog €34.599 Tongue

Motor
1968 cm3
viercilinder turbo
150 pk @ 5.000 tpm
250 Nm @ 1.500 tpm

Aandrijving
voorwielen
7v automaat

Prestaties
0-100 km/u in 8,5 s
top 212 km/u

Verbruik
5,2 l/100 km
119 g/km CO2
C Label

Als je niet zoveel geld hebt (wat ik me kan voorstellen), zou ik gewoon lekker beginnen met een Peugeot 206 ofzo, prima starters auto.

''Now tell me, what's your deepest desire?''
- Lucifer Morningstar

[Afbeelding: giphy.gif]

Reageer

Leden die dit momenteel bekijken: 1 gast(en)