Welkom gast! Aanmelden Registreren

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[GEZ] Beginners auto

BMW e30 leuke oldtimer Big Grin

Reageer
Moeder heeft een oude wagen een ford fiesta, ze nam deze omdat ze een rijbewijs eerst wou behalen voordat ze een gloednieuwe ging kopen.
Vader heeft een Range Rover evoque en nog iets...
Dus ik zou direct een brede wagen kopen voor een goed budget zodat die langer meegaat en je direct geen nieuwe moet aanschaffen!

Reageer
Volkswagen polo, opel corsa. Lekker klein benzine motortje in je zou ook niet veel maandelijkse kosten moeten hebben.
Smile

Reageer
(01-05-2017, 10:30)Sylar schreef: Ik ben net 18 jaar geworden eind december :Smile heb al sinds mijn 17e me rijbewijs maar toen mocht ik nog niet zelfstandig rijden ... Toen deelde ik de Toyota Landcruiser 150 met me moeder... Me moeder is de baas van een Strandpaviljoen in Scheveningen dus ik mag in het weekenden/vakanties de boel daar runnen ik verdien er aardig veel geld mee dus ik ben opzoek gegaan naar een Auto ik realiseerde me al snel dat ik beter niet kan beginnen aan een tweedehandse auto aangezien de meeste mensen die ik ken daar aardig veel problemen mee hebben opgelopen... dus ik ging zoeken naar een nieuwe auto nou mijn passie ligt al snel bij de Duitse merk Mercedes-Benz zeer sportieve autos maar zit wel een flink prijskaartje aan aangezien ik nog niet ben bereid om 75 Duizend op me 18e neer te leggen kwam ik op het ideee er eentje te leasen ben snel beland op de Nieuwe Mercedes A Klasse ik heb hem helemaal samen gesteld AMG Metalic Velgen Zwarte ramen Leds Panorama dak Automaat
zeker een blikvanger dit allemaal voor maar 750,00 Per maand !!
Enigste waar jij je nog om druk hoeft te maken is je brandstof ..

Hieronder zie je een afbeelding van mijn A Klasse als hoe hij nu nog is ..

P.S Kleine kids die hieronder reageren ¨goedkopste mercedes die er is ¨ Ik heb er tenminste een 
[Afbeelding: afbeelding_1.jpg?width=640&quality=90&token=kNtAfNMZx9]

Heel erg cool hoor!

Reageer
Peugot 206!

Weed, repeat!  Cool
!.:Henk:.! @ Habbo
Tussenpersoon eventueel

Reageer
Zelf vind ik de Volkswagen Golf 1.9 TDi Trendline wel mooi.

Reageer

Leden die dit momenteel bekijken: 2 gast(en)